Biznes w kulturze – kultura w biznesie

-17%

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,30  10,00

Format: pdf

Cena początkowa: 10,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,30 zł  


8,30

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pt. „Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury”, zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a także uczestników oraz konsumentów kultury, oraz prezentacji sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w ekstraordynaryjnych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także ze względu na aktualność problematyki na licznych publikacjach prasowych i internetowych. Monografia skierowana jest do teoretyków, jak również praktyków – menedżerów prowadzących jednostki i instytucje kultury, aktualnie borykających się ze skutkami pandemii i wynikających z niej ograniczeń.


Rok wydania2021
Liczba stron110
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-724-5
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  AWstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń)    7
  
  Rozdział I
  Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień)    9
  
  Rozdział II
  Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak)    18
  
  Rozdział III
  Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba)    28
  
  Rozdział IV
  User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek)    38
  
  Rozdział V
  Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń)    46
  
  Rozdział VI
  Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat)    58
  
  Rozdział VII
  Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor)    70
  
  Rozdział VIII
  Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w tworzeniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto)    83
  
  Bibliografia    95
  Spis fotografii    107
  Spis rysunków    107
  Spis tabel    108
  Informacja o autorach    109
RozwińZwiń