Compliance i adherence

-20%

Compliance i adherence

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

23,20  29,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 29,00 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 23,20 zł  


23,20

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Dostosowanie się pacjenta do zaleceń lekarza stanowi klucz do osiągnięcia założonych celów terapeutycznych. Jednocześnie wiele obserwacji wskazuje, że niedokładne przestrzeganie zaleceń czy jego brak stanowi istotny problem praktyczny. Znaczenie może mieć wiele elementów postępowania – od komunikacji z pacjentem przez uciążliwość dolegliwości związanych z samą chorobą po formy terapii i częstość jej stosowania. Wykazano, że tzw. Oporność na niektóre leki jest w zanzcnej mierze związana z compliance pacjenta. Niniejsza monografia w sposób przyjazny przybliża tę tematykę. Omawia definicję compliance, adherence i concordance, czynniki wpływające na nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych, tłumaczy, na czym polega współpraca pacjenta z lekarzem i czym jest opieka skoncentrowana na relacji, a także wskazuje, w jaki sposób można oceniać jakość współpracy pacjenta z lekarzem.


Rok wydania2019
Liczba stron36
KategoriaInne
WydawcaOficyna Wydawnicza Medical Education sp. z o.o.
ISBN-13978-83-65471-73-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Compliance i adherence
  
  1. Czym dziś są compliance, adherence, concordance?
  2. Na czym polega współpraca pacjenta z lekarzem i czym jest opieka skoncentrowana na relacji?
  3. Jakie grupy czynników wpływają na jakość współpracy pacjenta i lekarza?
  4. Co rozumiemy przez wytrwałość terapeutyczną i wykonanie planu?
  5. Jakie czynniki wpływają na nieprzestrzeganie zaleceń terapeutycznych?
  6. W jaki sposób lekarz może negatywnie wpływać na jakość relacji z pacjentem?
  7. W jaki sposób można oceniać jakość współpracy pacjenta z lekarzem?
  8. Jaki wymiar w praktyce ma zła jakość współpracy pacjenta z lekarzem?
RozwińZwiń