Rozwój systemu fonetyczno-fonologicznego u dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane zagadnienia)

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,40 zł  


8,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Autorka podejmuje znany na gruncie językoznawstwa, psychologii i logopedii problem rozwoju mowy dziecka. Nowością w prezentowanym ujęciu jest pogłębienie wiedzy na temat etiologii opóźnień i zaburzeń artykulacji u dzieci w okresie rozwoju mowy. Wskazanie możliwości wpływu procesu dominacji stronnej w zakresie percepcji słuchowej i wzrokowej oraz ekspresji ruchowej na rozwój systemu fonologicznego i nabywanie sprawności artykulacyjnej jest bardzo interesującym podejściem. Istotne jest również zwrócenie uwagi na wpływ środowiska na kształtowanie się percepcji wzrokowej i słuchowej oraz sfery poznawczej. Celem pracy jest opis realizacji fonemów w dwóch grupach wiekowych dzieci: trzyletnich i pięcioletnich, a także ocena lateralizacji u badanych.


Rok wydania2020
Liczba stron136
KategoriaLogopedia
WydawcaUniwersytet Pedagogiczny Kraków
ISBN-13978-83-8084-480-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje