POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Autorka podejmuje znany na gruncie językoznawstwa, psychologii i logopedii problem rozwoju mowy dziecka. Nowością w prezentowanym ujęciu jest pogłębienie wiedzy na temat etiologii opóźnień i zaburzeń artykulacji u dzieci w okresie rozwoju mowy. Wskazanie możliwości wpływu procesu dominacji stronnej w zakresie percepcji słuchowej i wzrokowej oraz ekspresji ruchowej na rozwój systemu fonologicznego i nabywanie sprawności artykulacyjnej jest bardzo interesującym podejściem. Istotne jest również zwrócenie uwagi na wpływ środowiska na kształtowanie się percepcji wzrokowej i słuchowej oraz sfery poznawczej. Celem pracy jest opis realizacji fonemów w dwóch grupach wiekowych dzieci: trzyletnich i pięcioletnich, a także ocena lateralizacji u badanych.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 136 |
Kategoria | Logopedia |
Wydawca | Uniwersytet Pedagogiczny Kraków |
ISBN-13 | 978-83-8084-480-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje