POLECAMY
Seria: ABC Profesjonalisty
Wiele małych i średnich przedsiębiorstw próbuje pokonać swoich potężnych konkurentów ich własną bronią i w tym celu podejmuje standardowe i rozproszone działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe.
Ta książka pokazuje, że może być inaczej, że można się skutecznie reklamować nawet przy niewielkim budżecie. Metody i strategie marketingu niskobudżetowego otwierają zupełnie nowe możliwości indywidualnych kontaktów oraz tworzenia silnych więzi z klientami dzięki oryginalnym akcjom marketingowym. W efekcie prowadzi to do większych zysków bez konieczności zwiększania budżetu przeznaczonego na reklamę.
Rok wydania | 2009 |
---|---|
Liczba stron | 216 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | BC Edukacja |
Tłumaczenie | Katarzyna Gawłowicz |
ISBN-13 | 978-83-7802-020-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje