Rozwój sztucznej inteligencji jest odważną, żeby nie powiedzieć: brawurową szarżą ku granicznym słupom człowieczeństwa. Rozwój sztucznej inteligencji osiągnął oszałamiającą skalę, a kolejne innowacje zagęszczają sieć interakcji... więcej >
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i... więcej >
Autor: Marta Maciejewska
Wydawnictwo: Świat Kobiet Stefania Maciejewska
Format: epub, mobi, pdf, ibuk
Autor: Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Agnieszka Brzostek
Wydawnictwo: Towarzystwo Wiedzy Obronnej
Format: epub, mobi, pdf, ibuk
Autor: Monika Nowikowska, Izabela Stańczuk
Wydawnictwo: Towarzystwo Wiedzy Obronnej
Format: epub, mobi, pdf, ibuk