POLECAMY
-20%
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
e-ISBN: 978-83-233-8336-9
Artykuły zamieszczone w Zeszytach Glottodydaktycznych Jagiellońskiego Centrum Językowego są plonem wieloletnich doświadczeń lektorów JCJ w nauczaniu języków obcych i próbą podzielenia się praktycznymi sposobami uatrakcyjnienia oraz poprawienia skuteczności zajęć językowych. Autorzy mają nadzieję, że książka pomoże w praktycznym rozwiązywaniu konkretnych problemów glottodydaktycznych.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 158 |
Kategoria | Nauka języków obcych |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Od redakcji | 7 |
I. Metodyka nauczania języków obcych | |
Jadwiga Topolska-Pado, Use of L1 and Translation in the EFL Classroom | 11 |
Renata Jawniak, “To read or not to read?” Some advice on how to teach reading with understanding | 27 |
Irena Polańska, Możliwości schematycznego przedstawiana reguł gramatycznych w nauczaniu języka angielskiego | 35 |
Monika Wolanin, Uczenie się i nauczanie języka obcego studentów niewidomych i słabo widzących. Wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne | 43 |
II. Dydaktyka języków obcych w praktyce. | |
Materiały uzupełniające w nauczaniu języków obcych | |
Mirosław Kruk, Podręcznik i materiały uzupełniające podczas kierunkowych zajęć językowych na uczelniach wyższych. Przykładowy scenariusz zajęć | 57 |
Monika Sobejko, How can native speaker corpora be used in the classroom in the skills-based approach to teaching English? | 83 |
Dorota Klimek, Film na lekcji języka angielskiego – propozycja zajęć | 93 |
Beata Adamek, Praca z fi lmem krótkometrażowym jako okazja do rozbudowania zasobu słownictwa na poziomie B1+, B2 i C1 | 103 |
Kazimierz Łukowicz, „A może by tak do opery?” Przykład tematycznych zajęć z języka francuskiego z wykorzystaniem technik audiowizualnych | 117 |
III. Miscellanea | |
Marek Hermann, Pytania retoryczne w rzymskiej teorii wymowy i możliwości ich współczesnego zastosowania w relacji wykładowca – student | 129 |
Nina Ociepka, L’enseignement du français en Pologne jusqu’au XIXeme siecle | 139 |