Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 2 (2010)

-20%

Zeszyty Glottodydaktyczne Jagiellońskiego Centrum Językowego 2 (2010)

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

27,72  34,65

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 34,65 zł (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 27,72 zł  


27,72

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

e-ISBN: 978-83-233-8336-9


Artykuły zamieszczone w Zeszytach Glottodydaktycznych Jagiellońskiego Centrum Językowego są plonem wieloletnich doświadczeń lektorów JCJ w nauczaniu języków obcych i próbą podzielenia się praktycznymi sposobami uatrakcyjnienia oraz poprawienia skuteczności zajęć językowych. Autorzy mają nadzieję, że książka pomoże w praktycznym rozwiązywaniu konkretnych problemów glottodydaktycznych.


Rok wydania2010
Liczba stron158
KategoriaNauka języków obcych
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Od redakcji    7
  
  I. Metodyka nauczania języków obcych
  Jadwiga Topolska-Pado, Use of L1 and Translation in the EFL Classroom     11
  Renata Jawniak, “To read or not to read?” Some advice on how to teach reading with understanding    27
  Irena Polańska, Możliwości schematycznego przedstawiana reguł gramatycznych w nauczaniu języka angielskiego    35
  Monika Wolanin, Uczenie się i nauczanie języka obcego studentów niewidomych i słabo widzących. Wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne    43
  
  II. Dydaktyka języków obcych w praktyce.
  Materiały uzupełniające w nauczaniu języków obcych
  Mirosław Kruk, Podręcznik i materiały uzupełniające podczas kierunkowych zajęć językowych na uczelniach wyższych. Przykładowy scenariusz zajęć    57
  Monika Sobejko, How can native speaker corpora be used in the classroom in the skills-based approach to teaching English?    83
  Dorota Klimek, Film na lekcji języka angielskiego – propozycja zajęć    93
  Beata Adamek, Praca z fi lmem krótkometrażowym jako okazja do rozbudowania zasobu słownictwa na poziomie B1+, B2 i C1     103
  Kazimierz Łukowicz, „A może by tak do opery?” Przykład tematycznych zajęć z języka francuskiego z wykorzystaniem technik audiowizualnych    117
  
  III. Miscellanea
  Marek Hermann, Pytania retoryczne w rzymskiej teorii wymowy i możliwości ich współczesnego zastosowania w relacji wykładowca – student     129
  Nina Ociepka, L’enseignement du français en Pologne jusqu’au XIXeme siecle    139
RozwińZwiń