Akcja powieści rozgrywa się pod koniec XIX wieku. Tytułowy, straszny dziadunio to Polikarp Białopiotrowicz, właściciel rozległego majątku Tepieniec, osobą majętna i władcza. Ma dwóch wnuków: Alberta i Hieronima, przy czym pierwszemu... więcej >
Petersburg, koniec XIX wieku. Polikarp Białopiotrowicz jest właścicielem rozległego majątku Tepeniec w powiecie mozyrskim i osobą niezwykle majętną. Stroni od ludzi. Obaj jego synowie już nie żyją. Straszny dziadunio ma dwóch wnuków:... więcej >
Hieronim i Albert (zwani w rodzinie Ruciem i Wojcieszkiem) – obaj w wieku studenckim mieszkają w Petersburgu. Obaj nie mają już rodziców, pozostał im jedynie wspólny dziad – Polikarp Białopiotrowicz – surowy starzec, właściciel... więcej >
Polikarp Białopiotrowicz jest majętnym właścicielem majątku na Polesiu. Z natury stroni od ludzi, za to po śmierci synów czuje się odpowiedzialny za dwóch wnuków: Alberta zwanego Wojcieszkiem i Hieronima zwanego Ruciem. Pierwszy z nich... więcej >
With the outbreak of the COVID-19 pandemic, the world came to a standstill. Scholars and policymakers dealing with the economic consequences of the pandemic quickly realised that returning to the pre-pandemic state was impossible—the global... więcej >
Autorka [...] bez przesady można powiedzieć, że zainicjowała zapełnianie jednej z białych plam na mapie badawczej [...] dyscypliny (obecnie będącej częścią nauk o komunikacji społecznej i mediach).[...] podjęła temat oryginalny,... więcej >
Przemiany gospodarcze i społeczne ostatnich dekad spowodowały zmianę w postrzeganiu przedsiębiorstw społecznych w Polsce, które przestały być synonimem spółdzielni socjalnych. Przedsiębiorstwa społeczne, pomimo specyficznego sposobu... więcej >
The prepared scientific monograph entitled The importance of social innovations in the knowledge-based economy in the context of footwear sector solutions is an attempt to further exemplify social innovations by identifying real links between social... więcej >
Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki... więcej >