S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient

1 opinia

Wydawca:

BookEdit

Format:

epub, mobi, pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

51,09  69,99

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,99 zł (-27%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,09 zł  


51,09

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient
Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży.
Dzięki tej książce dowiesz się:
– czym jest S&OP i jak pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją,
– jak wyglądają etapy S&OP i czym różnią się od tych stosowanych w dużych korporacjach,
– dlaczego wdrożenia S&OP w firmach właścicielskich średniej wielkości się nie udają i jak temu zaradzić,
– jak wykorzystać i dostosować zamieszczone w książce gotowe szablony narzędzi i rozwiązań, by zadziałały w twojej firmie.
Książka jest przeznaczona dla właścicieli, menedżerów, którzy chcą poprawić efektywność swoich procesów planowania i prognozowania, i dzięki temu uzyskać przewagę nad konkurencją.


Roman Wendt
Ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej, praktyk zajmujący się transformacją przedsiębiorstw dzieli się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 40 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu, jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą.
Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje, łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie, tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-upu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian.
Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers.


Rok wydania2024
Liczba stron122
KategoriaRóżne
WydawcaBookEdit
ISBN-13978-83-68032-32-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje