INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
mp3
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej…
Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie…
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.
Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność.
„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę”.
—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise
Rok wydania | 2024 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8231-480-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Przedmowa15 | |
Wstęp19 | |
Sekret | 1 |
Czym jest copywriting? | 23 |
Sekret | 2 |
Droga jednego człowieka | 31 |
Sekret | 3 |
Ludzie nie kupują bez ważnego powodu | 37 |
Sekret | 4 |
Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym | 45 |
Sekret | 5 |
Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz | 49 |
Sekret | 6 |
Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! | 59 |
Sekret | 7 |
Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim | 71 |
Sekret | 8 |
Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) | 79 |
Sekret | 9 |
Najlepszy przepis na wypunktowanie | 99 |
Sekret | 10 |
Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) | 107 |
Sekret | 11 |
Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś | |
(i pozostaniesz) biedny? | 113 |
Sekret | 12 |
Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy | |
daje ci wskazówki | 119 |
Sekret | 13 |
Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie | 125 |
Sekret | 14 |
Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? | 131 |
Sekret | 15 |
Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą | 137 |
Sekret | 16 |
Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? | 145 |
Sekret | 17 |
Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? | 153 |
Sekret | 18 |
Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? | 169 |
Sekret | 19 |
Najtrudniejszy szkic do napisania | 175 |
Sekret | 20 |
Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni | 179 |
Sekret | 21 |
Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie | 189 |
Sekret | 22 |
„O kurczę, muszę to mieć! | 195 |
Sekret | 23 |
Zmiany kosmetyczne | 203 |
Sekret | 24 |
Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy | 213 |
Sekret | 25 |
Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając | 219 |
Sekret | 26 |
Wynajęty rewolwerowiec | 229 |
Sekret | 27 |
Magiczne biurko | 235 |
Sekret | 28 |
Jedyny cel reklamy online | 245 |
Sekret | 29 |
Nie złowisz ryby bez haczyka | 257 |
Sekret | 30 |
Utwórz własny bank pomysłów | 265 |
Sekret | 31 |
Doszlifuj swój list sprzedażowy | 269 |
Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym | 275 |
Wnioski | 299 |
Zasoby dotyczące copywritingu | 301 |
Podziękowania | 305 |
O autorze | 309 |