Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

mp3

RODZAJ DOSTĘPU

59,90

Format: mp3

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 47,92 zł  


59,90

w tym VAT

A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej…
Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie.


- Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie…
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!


Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.
Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność.


„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę”.
—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise


Rok wydania2024
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-480-9
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa15
  Wstęp19
  Sekret    1
  Czym jest copywriting?    23
  Sekret    2
  Droga jednego człowieka    31
  Sekret    3
  Ludzie nie kupują bez ważnego powodu    37
  Sekret    4
  Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym    45
  Sekret    5
  Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz    49
  Sekret    6
  Najważniejszy element tekstu sprzedażowego!    59
  Sekret    7
  Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim    71
  Sekret    8
  Poznaj Freda (swojego idealnego klienta)    79
  Sekret    9
  Najlepszy przepis na wypunktowanie    99
  Sekret    10
  Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz)    107
  Sekret    11
  Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś
  (i pozostaniesz) biedny?    113
  Sekret    12
  Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy
  daje ci wskazówki    119
  Sekret    13
  Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie    125
  Sekret    14
  Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji?    131
  Sekret    15
  Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą    137
  Sekret    16
  Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać?    145
  Sekret    17
  Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy?    153
  Sekret    18
  Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe?    169
  Sekret    19
  Najtrudniejszy szkic do napisania    175
  Sekret    20
  Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni    179
  Sekret    21
  Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie    189
  Sekret    22
  „O kurczę, muszę to mieć!    195
  Sekret    23
  Zmiany kosmetyczne     203
  Sekret    24
  Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy    213
  Sekret    25
  Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając    219
  Sekret    26
  Wynajęty rewolwerowiec    229
  Sekret    27
  Magiczne biurko    235
  Sekret    28
  Jedyny cel reklamy online    245
  Sekret    29
  Nie złowisz ryby bez haczyka    257
  Sekret    30
  Utwórz własny bank pomysłów    265
  Sekret    31
  Doszlifuj swój list sprzedażowy    269
  Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym    275
  Wnioski    299
  Zasoby dotyczące copywritingu    301
  Podziękowania    305
  O autorze    309
RozwińZwiń