Logistyka 5/2023

1 opinia

Wydawca:

Logistyka

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

31,00

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 31,00 zł  


31,00

w tym VAT

Czasopismo Logistyka to nowoczesny dwumiesięcznik popularno-naukowy, który w nowej odsłonie z powodzeniem wszedł na rynek biznesu. Inspiruje przedsiębiorców i dostarcza praktycznych rozwiązań w oparciu o innowacyjne rozwiązania i unikatową wiedzę.


Już 79% polskich internautów decyduje się na zakupy online, jak wynika z najnowszego raportu Gemiusa na temat rozwoju e-commerce w naszym kraju. Najchętniej wybieramy polskie e-sklepy, ale coraz szybciej rośnie także udział zakupów w sklepach zagranicznych (już 30% internautów deklaruje, że wybrało taki sklep). Kupujemy przede wszystkim na dużych platformach zakupowych o ugruntowanej pozycji, typu Allegro, Zalando czy OLX, chętnie także korzystamy z platform chińskiego e-commerce, które szturmem wdzierają się na europejskie rynki, przełamując konwencjonalne strategie marketingu online europejskich graczy e-handlu.


Patrząc na e-commerce od strony producenta, sprzedawcy czy operatora logistycznego, jednoznacznie można stwierdzić, że sukces w handlu elektronicznym zależy od umiejętności efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw. Dzisiaj nie sposób już prowadzić efektywnej logistyki bez wsparcia nowoczesnych technologii. Sztuczna inteligencja, VR, Headless, Voice Commerce, rozwiązania chmurowe, ceny dynamiczne, automatyzacja fulfillmentu i dropshippingu to tylko kilka przykładów wykorzystania technologii cyfrowych, które ułatwiają prowadzenie sprzedaży online, przyspieszają realizację zamówień i poprawiają doświadczenie zakupowe klienta.


Rok wydania2023
Liczba stron76
KategoriaInne
WydawcaLogistyka
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

TEMAT NUMERU

  

Sukces w handlu elektronicznym zależy od umiejętności efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw

  

Jak wybrać magazyn pod e-commerce – kluczowe aspekty i etapy procesu?

  

W e-handlu najważniejszym wskaźnikiem jest czas realizacji zlecenia i dostawy

  

W e-commerce czas to więcej niż pieniądz

  

Czy czerwony smok może działać w skórze szarego nosorożca?

  

 

  

WIEDZA

  

Przyszłość sprzedaży online

  

Ekologiczne wyzwania logistyki zwrotów

  

 

  

PRAKTYKA

  

Poznański producent rowerów optymalizuje dostawy ostatniej mili

  

Niedobór kierowców i zmiany makroekonomiczne wywierają przewidywalną presję na rynek przewozowy

  

Infrastruktura cyfrowa i materialna w e-commerce

  

Znaczenie monitorowania cen i stosowania cen dynamicznych w e-commerce

  

Sortowanie przesyłek – nieodzowne ogniwo w procesie fulfillmentu

  

Zielone dostawy DPD Polska

  

 

  

TRENDY

  

Sztuczna inteligencja: rewolucja w dostawach ostatniej mili

  

TakeDrop stawia sprawę jasno – dropshipping w pięć minut

  

Fulfillment – kluczowy dla przyszłości e-commerce

  

Strategie realizacji zamówień w e-commerce

RozwińZwiń