Wyzwania dla nauki i praktyki w zakresie zarządzania i jakości w przemyśle piwowarskim. Przedsiębiorczość rzemieślnicza

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

9,07  11,93

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 11,93 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 9,07 zł  


9,07

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Monografia stanowi część cyklu prac poświęconych wyzwaniom w obszarze nauki i praktyki zarządzania oraz jakości w przemyśle piwowarskim, ze szczególnym uwzględnieniem sektora piwowarstwa rzemieślniczego. W publikacji zaprezentowano przedsiębiorczość rzemieślniczą, scharakteryzowano istotę rzemiosła i przedsiębiorczości rzemieślniczej, piwowarstwa rzemieślniczego oraz specyfikę produktu tradycyjnego. Zasygnalizowano znaczenie innowacyjności dla rozwoju branży, scharakteryzowano tło i przesłanki rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego, omówiono zjawisko piwnej rewolucji i zwrócono uwagę na specyfikę browarów rzemieślniczych. Zaakcentowano znaczenie współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw oraz zasygnalizowano szczególną rolę kooperencji dla funkcjonowania przedsiębiorstw w branży piwowarstwa rzemieślniczego.


Rok wydania2021
Liczba stron110
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-786-6
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  
  Rozdział    1
  Przedsiębiorczość rzemieślnicza – zjawisko i trend osadzony w tradycji miejsca i kulturze
  1.1. Koncepcja przedsiębiorczości jako fundament eksploracji przedsiębiorczości rzemieślniczej
  1.2. Istota rzemiosła i przedsiębiorczości rzemieślniczej
  1.3. Osobiste cechy i postawa rzemieślnika jako tło przedsiębiorczości rzemieślniczej
  
  Rozdział    2
  Przedsiębiorczość rzemieślnicza w branży piwowarskiej
  2.1. Istota piwowarstwa rzemieślniczego – kontekst poznawczy i semantyczny
  2.2. Specyfika produktu tradycyjnego determinująca istotę piwowarstwa rzemieślniczego
  2.3. Innowacyjność w piwowarstwie rzemieślniczym jako tło rozwoju branży
  
  Rozdział    3
  Przedsiębiorczość rzemieślnicza jako obszar badań
  3.1. Wybrane obszary aktywności badaczy dziedzinowych na świecie w zakresie przedsiębiorczości rzemieślniczej
  3.2. Problemy definicyjne w zakresie charakteryzowania rzemiosła w warunkach polskiej gospodarki
  Rozdział    4
  Piwna rewolucja jako czynnik determinujący powstanie i rozwój przedsiębiorczości rzemieślniczej w branży piwowarskiej
  4.1. Piwna rewolucja jako tło rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce
  4.2. Postawy przedsiębiorcze piwowarów jako przesłanka piwnej rewolucji i rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego
  4.3. Specyfika browarów rzemieślniczych
  
  Rozdział    5
  Relacje międzyorganizacyjne w branży piwowarstwa rzemieślniczego
  5.1. Znaczenie współdziałania gospodarczego we współczesnym biznesie a tworzenie i wykorzystywanie relacji międzyorganizacyjnych w branży piwowarstwa rzemieślniczego
  5.2. Kooperencja jako koncepcja współdziałania istotna dla przedsiębiorstw branży piwowarstwa rzemieślniczego
  5.3. Sieci współpracy przedsiębiorców-rzemieślników w branży piwowarstwa rzemieślniczego
  5.4. Cechy i korporacje jako specyficzne formy współpracy piwowarów
  5.5. Relacje międzyorganizacyjne i społeczne relacje w sektorze piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce
  
  Podsumowanie
  
  Literatura
RozwińZwiń