Komercjalizacja produktów żywnościowych

-32%

Komercjalizacja produktów żywnościowych

1 opinia

Redakcja:

Bogdan Sojkin

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

36,65  53,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 53,90 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 36,65 zł  


36,65

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.


Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.


Rok wydania2023
Liczba stron230
KategoriaInne
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2550-3
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział    1
  Komercjalizacja produktu jako proces rynkowy 1.1. Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny
  1.2. Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego
  1.3. Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
  
  Rozdział    2
  Uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych
  w przedsiębiorstwie
  2.1. Przesłanki komercjalizacji żywności
  2.2. Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów
  żywnościowych
  2.3. Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego
  
  Rozdział    3
  Komercjalizacja innowacji produktowych w przedsiębiorstwach
  na polskim rynku produktów żywnościowych
  3.1. Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim
  rynku żywnościowym
  3.2. Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim
  rynku żywnościowym
  3.3. Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach
  
  Rozdział    4
  Konsument jako determinanta procesu komercjalizacji produktu
  żywnościowego
  4.1. Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów
  żywnościowych
  4.2. Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych
  na rynku żywności
  4.3. Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych
  
  Rozdział    5
  Modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych
  w Polsce
  5.1. Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego – spojrzenie branżowe
  5.2. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego
  rynku (wybrane branże)
  5.3. Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji
  konsumenta
  
  Bibliografia
  
  Załącznik 1
  
  Załącznik 2
  
  Załącznik 3
  
  Załącznik 4
RozwińZwiń