Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA

1 opinia

Wydawca:

MT Biznes

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

49,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 39,92 zł  


49,90

w tym VAT

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały.


W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu. Przywódcy i menedżerowie przyjęli ich teorię i zaczęli na nowo obmyślać swoje strategie biznesowe, a wielu z nich odkryło, że właśnie utknęli w czerwonym oceanie. Teraz, po kolejnych latach szeroko zakrojonych badań oraz analizie licznych case studies z zastosowania modelu, Kim i Mauborgne odkryli wspólne czynniki prowadzące do udanej realizacji przemiany błękitnego oceanu oraz zidentyfikowali pułapki i przeszkody, które mogą się pojawić na drodze.


Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją.


Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą. Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany.


Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej.


Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu – a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna.


Rok wydania2022
Liczba stron350
KategoriaInne
WydawcaMT Biznes
ISBN-13978-83-8231-258-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa do polskiego wydania
  Przedmowa
  c z ę ś ć I
  Przemiana błękitnego oceanu
  Rozdział 1. Sięgaj dalej niż najlepsi
  Rozdział 2. Fundamenty strategii kreowania rynku
  Rozdział 3. Umysł stratega błękitnego oceanu
  Rozdział 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja .
  c z ę ś ć I I
  Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu
  Krok pierwszy: Jak zacząć?
  Rozdział 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia
  Rozdział 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu
  Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili
  Rozdział 7. Jasność co do aktualnej sytuacji
  Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być
  Rozdział 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży
  Rozdział 9. Odkrywanie oceanu nieklientów
  Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć
  Rozdział 10. Systematyczna przebudowa granic rynku
  Rozdział 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu
  Krok pi ąty: Wykonaj ruch
  Rozdział 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych
  Rozdział 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu
  Epi log. Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju
  Podziękowania
  Bibliografia
  O autorach
RozwińZwiń