OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

-24%

OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

53,12  69,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,90 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 53,12 zł  


53,12

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.


Autorka


Rok wydania2022
Liczba stron368
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2485-8
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym
  
  1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw
  1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań
  1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury
  1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu
  1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa
  1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem
  1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej
  1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marki
  1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
  1.4. Projektowanie opakowań
  1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania
  1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania
  1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie
  1.5. Podsumowanie
  
  Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań
  
  2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne
  2.2. Determinanty zachowań konsumenckich
  2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów
  2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta
  2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie
  2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji
  2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta
  2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów
  2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów
  2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów
  2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą
  
  Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych
  
  3.1. Metodyka badań własnych
  3.1.1. Proces badawczy
  3.1.2. Charakterystyka prób badawczych
  3.1.3. Instrumenty pomiarowe
  3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym
  3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe
  3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów
  3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie
  3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej
  
  Zakończenie
  Studia przypadków
  Bibliografia
  Załączniki
  Spis rysunków, wykresów i tabel
RozwińZwiń