Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

1 opinia

Wydawca:

Poltext

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

59,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 47,92 zł  


59,90

w tym VAT

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje profesjonalnych negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.
Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami. W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenia.
Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator. Przedstawia strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces.


Rok wydania2021
Liczba stron348
KategoriaInne
WydawcaPoltext
ISBN-13978-83-8175-253-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Okładka
  Strona tytułowa
  Strona redakcyjna
  Dedykacja
  Spis treści
  Od Autora
  Wstęp
  Rozdział 1. Negocjacje w biznesie
  1.1. Istota negocjacji biznesowych
  1.2. Uwarunkowania procesu negocjacyjnego
  1.3. Przebieg procesu
  Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji
  2.1. Istota przygotowania do negocjacji
  2.1.1. Cel przystąpienia do procesu
  2.1.2. Partner negocjacyjny
  2.1.3. Miejsce spotkań
  2.1.4. Oferta handlowa
  2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego
  2.1.6. Czas
  2.1.7. Strategia negocjacji
  2.1.8. Komunikacja
  2.1.9. Posiadanie BATNA
  2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji
  2.3. Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji
  Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca
  3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca
  3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca
  3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców
  3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
  3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca
  3.6. Analiza bibliometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
  Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
  4.1. Cele badań
  4.2. Założenia badawcze
  4.3. Model badawczy
  4.4. Założenia badawcze
  4.5. Przedmiot badań
  4.6. Narzędzia badawcze
  4.7. Przebieg badań
  Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych
  5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków
  5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów
  5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów
  5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków
  5.4.1. Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy
  5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
  5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
  Zakończenie
  Bibliografia
  Spis tabel
  Spis rysunków
  Spis wykresów
  Załącznik 1
  Załącznik 2
  Załącznik 3
  Załącznik 4
RozwińZwiń