POLECAMY
Redakcja:
Format:
pdf, ibuk
Tematyka poszczególnych rozdziałów niniejszego tomu wyraźnie wskazuje, jak
ważne jest zintegrowanie języka i treści w nauczaniu takich przedmiotów jak historia,
geografia, nauki społeczne oraz rozwój kompetencji interkulturowej poprzez język angielski
w szkole średniej, a także jak istotnym elementem studiów neofilologicznych są
kursy poświęcone historii i kulturze krajów anglojęzycznych i jak wiele zmian można
wprowadzić w ich realizacji. Jednym z celów przeprowadzonych badań jest, według Autorów,
próba zmian dotychczasowych form nauczania i uczenia się na takie, które bardziej
angażują studentów, ćwiczą myślenie krytyczne, a także rozwijają sprawności językowe,
wiedzę i słownictwo tematyczne. Taka struktura pracy wynika z celu, jaki przyjęła
Redaktorka, a mianowicie pokazania, jak nauczyciele odpowiedzieli na wyzwanie nauczania
języka i treści, jakie przygotowali zajęcia i jaki efekt przyniosły ich działania.
Redaktorka pracy szkicuje rozwój zmian w traktowaniu nauczania treści przez język
obcy, wskazując na jego zalety i wymogi stawiane nauczycielom. Podkreśla, że jest
to koncepcja przyciągająca obecnie uwagę zarówno badaczy jak i praktyków. Taka argumentacja
w pełni uzasadnia przygotowanie i opublikowanie recenzowanego tomu.
dr hab. Liliana Piasecka, prof. UO
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 266 |
Kategoria | Język angielski |
Wydawca | Państwowa Szkoła Wyższa im. Jana Pawła II Biała Podlaska |
ISBN-13 | 978-83-64881-67-1 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje