POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Była dyrektor regionalna odkrywa tajemnicę sukcesu sieci Starbucks. W osobistej opowieści wyjaśnia, jak system ciągłego doskonalenia pozwolił uspokoić pracę i ożywił sprzedaż w czasie kryzysu. Zadowolenie klientów wzrosło o ponad 24%, produktywność o ponad 32%, przy czym rotacja pracowników na kluczowych stanowiskach na pierwszej linii w ciągu pierwszych 90 dni spadła o 44%.
Transformacja operacji na pierwszej linii w sieci detalicznej wielkości Starbucks to historia sama w sobie. Ta książka sięga głębiej. Autorka opowiada w niej, jak zastosowanie Lean Management pomogło uporać się z ogromnymi wahaniami popytu w tysiącach kawiarni oraz wprowadzić stabilizację i równowagę w miejsce chaosu. Dzięki temu pracownicy mogli pracować spokojniej, eliminując zbędny stres ze środowiska pracy. Okazało się to szczególnie cenne, gdy musieli stawić czoła tragicznym wydarzeniom, których nie byli w stanie przewidzieć.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 160 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Lean Enterprise Institute Polska |
Tłumaczenie | GRZEGORZ ŁUCZKIEWICZ |
ISBN-13 | 978-83-951166-9-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje