Eurologistyka

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 6,92 zł  


6,92

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka przedstawia rolę i zadania eurologistyki w dzisiejszym świecie na podstawie najnowszych i pierwszych do tej pory w Polsce badań.


Autorzy prowadzą Czytelnika od istoty eurologistyki i jej znaczenia dla rozwoju Europy, poprzez jej części składowe, w tym infrastrukturę transportu, korytarze paneuropejskie, magazyny wirtualne, europejski model logistycznej obsługi klienta do nowego modelu zarządzania eurologistyką.


Publikacja adresowana jest zarówno do praktyków, jak i studentów. Szczególnie przydatna może być dla dyrektorów generalnych, zarządzających oraz kierowników ds. logistyki, dyrektorów oraz kierowników działów handlowych, szefów departamentów produkcji i zaopatrzenia oraz szefów departamentów odpowiedzialnych za organizację dystrybucji w branży FMCG. Jest to również niezbędny podręcznik dla studentów dziennych i zaocznych oraz doktorantów na wszystkich kierunkach logistyki i biznesu międzynarodowego na uniwersytetach i politechnikach.


Rok wydania2015
Liczba stron234
KategoriaLogistyka
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18445-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział 1. znaczenie eurologistyki we współczesnej gospodarce światowej    9
    1.1. Eurologistyka: geneza, istota, zadania     9
    1.2. Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego     20
    1.3. Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce     36
  Rozdział 2. infrastruktura europejska jako podstawa wymiany międzynarodowej 48
    2.1. Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich     48
    2.2. Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków     70
    2.3. Wielkość i struktura obrot—w w handlu międzynarodowym     93
  Rozdział 3. Europejski łańcuch dostaw    106
    3.1. Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuch—w dostaw     106
    3.2. Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów     114
    3.3. Metody zarządzania eurołańcuchem     118
  Rozdział 4. Konfigurowanie sieci logistycznej    128
    4.1. Sieci gospodarcze a sieci logistyczne     128
    4.2. Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej     139
    4.3. Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej     150
  Rozdział 5. Rola euromarketingu w logistycznej obsłudze klienta    168
    5.1. Ważniejsze cechy zachowań klient—w europejskich     168
    5.2. Metody pomiaru poziomu obsługi klienta     179
    5.3. Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w.     190
  Rozdział 6. Model eurologistyki w warunkach globalizacji XXI w. 196
    6.1. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami     196
    6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki     205
    6.3. Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce     214
  Bibliografia    224
  Spis rysunków    230
  Spis tabel    233
RozwińZwiń