POLECAMY
-17%
Wydawca:
Format:
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji, jego funkcji w planowaniu, realizacji i ewaluacji przedsięwzięć podejmowanych w systemie oświaty umocowanych w prawie – przedstawione w opracowaniu – pomoże czytelnikowi w nawiązywaniu kontaktów między podmiotami systemu, wymianę informacji, a nawet wypracowanie własnych form i sposobów komunikacji aż po wspólne rozwiązywanie problemów.
W poradniku szczególną uwagę zwrócono m.in. na takie zagadnienia, jak:
umiejętność skutecznego porozumiewania się dyrektora z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły;
kanony przekazu informacji powszechnej i urzędowej; znaczenie wystąpień publicznych;
nowoczesny model komunikacji poziomej i pionowej w oświacie.
Autorzy przywiązują także dużą wagę do konieczności ciągłego budowania wzajemnych relacji między podmiotami oświaty w procesie zarządzania.
Adresaci:
Książka przeznaczona jest dla nauczycieli i kadry kierowniczej szkół i placówek oświatowych.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 236 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8187-810-4 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
KOMUNIKACJA PODSTAWĄ WSPÓŁPRACY | str. | 7 |
I | |
PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO POROZUMIEWANIA SIĘ | str. 15 | |
II | |
KANONY PRZEKAZU INFORMACJI | str. 69 | |
III | |
WYSTĄPIENIA | str. 100 | |
IV | |
PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA KOMUNIKACJĘ INTERPERSONALNĄ | str. 200 | |
BIBLIOGRAFIA | str. 225 | |
NETOGRAFIA | str. 231 | |
O AUTORACH | str. 233 | |