Technologia teleinformatyczna w organizacji wirtualnej

-33%

Technologia teleinformatyczna w organizacji wirtualnej

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

10,72  16,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 16,00 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,72 zł  


10,72

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tematem badań opisanych w tej publikacji jest związek między poziomem wirtualności przedsiębiorstwa, jego specjalizacją oraz nasyceniem technologią teleinformatyczną kreatora organizacji wirtualnej. Po wprowadzeniu (w rozdziale 1) w problematykę przedsiębiorstwa wirtualnego jako przypadku organizacji sieciowej (przegląd definicji, opis modelu tworzenia, wyznaczników poziomu wirtualności, zadań kreatora, cykli życia) w rozdziale 2 szczegółowo omówiono znaczenie technologii teleinformatycznej w procesie wsparcia poszczególnych faz cyklu życia organizacji wirtualnej. Rozdział 3 zawiera opis badań, statystyczną analizę ich wyników oraz weryfikację przedstawionych we wstępie hipotez.


Rok wydania2010
Liczba stron118
KategoriaZastosowania informatyki
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7143-900-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    5
  1. TEORETYCZNE ASPEKTY ORGANIZACJI WIRTUALNEJ    11
    1.1. Organizacja wirtualna jako przypadek organizacji sieciowej    11
      1.1.1. Organizacja sieciowa    11
          1.1.1.1. Istota organizacji sieciowej    11
          1.1.1.2. Typy organizacji sieciowej    13
      1.1.2. Organizacja wirtualna    17
          1.1.2.1. Przegląd definicji organizacji wirtualnej    17
          1.1.2.2. Cechy organizacji wirtualnej    22
    1.2. Kreator organizacji wirtualnej    25
    1.3. Model cyklu życia organizacji wirtualnej    29
      1.3.1. Faza identyfikacji    29
      1.3.2. Faza formowania organizacji wirtualnej    30
      1.3.3. Faza działalności operacyjnej organizacji wirtualnej    31
      1.3.4. Faza rozpadu organizacji wirtualnej    31
  2. TECHNOLOGIA TELEINFORMATYCZNA W ORGANIZACJIWIRTUALNEJ    35
    2.1. Miejsce i rola technologii teleinformatycznych w organizacji wirtualnej    35
    2.2. Wymagania w odniesieniu do narzędzi technologii teleinformatycznej    44
    2.3. Potencjalne korzyści z wykorzystania technologii teleinformatycznej w organizacji wirtualnej    49
    2.4. Typy narzędzi technologii teleinformatycznej ze względu na ich możliwe funkcje w przedsiębiorstwie    53
    2.5. Klasy narzędzi technologii teleinformatycznej ze względu na zasięg ich oddziaływania    58
  3. MODEL PROBLEMU BADAWCZEGO    61
    3.1. Metacechy organizacji wirtualnej    61
    3.2. Metoda badań    65
      3.2.1. Dobór próby badawczej    65
      3.2.2. Kwestionariusz badań    67
    3.3. Badania i statystyczna analiza danych    70
      3.3.1. Wybór metod statystycznej analizy danych    70
      3.3.2. Wyznaczenie poziomu wirtualnej organizacji przedsiębiorstwa    73
      3.3.3. Wyznaczenie współczynników poziomu nasycenia firmy technologiami teleinformatycznymi    85
      3.3.4. Analiza związków między stosowanymi technologiami teleinformatycznymi a poziomem wirtualności    88
  ZAKOŃCZENIE    101
  BIBLIOGRAFIA    105
  WYKAZ TABEL    115
  WYKAZ RYSUNKÓW    116
RozwińZwiń