INNE EBOOKI AUTORA
-24%
Autor:
Wydawca:
Format:
Właściwa analiza zdarzeń niepożądanych, które spowodowały lub mogły spowodować poważne skutki dla pacjenta to najlepsza gwarancja ciągłej poprawy bezpieczeństwa świadczenia usług medycznych.
W książce omówiono m.in.:
przykłady i kategoryzację zdarzeń niepożądanych, które mogą zaistnieć w szpitalu i innych podmiotach podstawowej opieki zdrowotnej;
najczęstsze przyczyny ich występowania oraz podział na poszczególne kategorie;
narzędzia mogące służyć zmniejszeniu ich liczby, a nawet eliminacji pewnych kategorii tych zdarzeń (np. standardy akredytacyjne, normy ISO, TQM);
modelowy system zgłaszania zdarzeń niepożądanych, poszczególne jego etapy, analiza wniosków na przyszłość;
definicję i zakres pojęć, z którymi zdarzenia niepożądane są mylone.
Autorka odnosi się także do aktualnej sytuacji służby zdrowia i problemów związanych z pandemią SARS-CoV-2 w obszarze występowania zdarzeń niepożądanych.
Adresaci:Książka zainteresuje kadrę zarządzającą szpitalami i POZ, pracowników służb ochrony zdrowia, adwokatów i radców prawnych reprezentujących strony poszkodowane a także studentów oraz pracowników naukowych związanych z omawianą tematyką.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 136 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8223-071-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje