Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

1 opinia

Wydawca:

Elipsa

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,24  24,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 24,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,24 zł  


18,24

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury – głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.
Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana „Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu” stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i – nade wszystkim – jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.


Rok wydania2019
Liczba stron204
KategoriaJęzykoznawstwo
WydawcaElipsa
ISBN-13978-83-8017-253-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje