Communication design, czyli projektowanie komunikacji

Communication design, czyli projektowanie komunikacji

1 opinia

Wydawca:

PRIMUM VERBUM

Format:

pdf

DODAJ DO ABONAMENTU

RODZAJ DOSTĘPU

31,50

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 31,50 zł  


31,50

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

To już drugie wydanie cieszącego się niesłabnącą popularnością podręcznika profesora Michela Fleischera, w którym autor niezwykle kompleksowo i w szerokich kontekstach przybliża Czytelnikom problematykę designu. W książce omówiono sam proces designu – w perspektywie wewnątrz- i zewnątrzsystemowej, estetykę w kulturze europejskiej i japońskiej, historię designu – jej główne szkoły i nurty. Szczególnie dużo uwagi poświęcono komunikacji w ujęciu konstruktywistycznym i przede wszystkim communication design, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak: corporate identity, corporate design, corporate communication, corporate behaviour czy public relations.


Rok wydania2020
Liczba stron326
KategoriaPublic Relations
WydawcaPRIMUM VERBUM
ISBN-13978-83-66354-16-6
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje