Procesy modelowania danych i podejmowania decyzji w architekturze systemowej przedsiębiorstwa

-17%

Procesy modelowania danych i podejmowania decyzji w architekturze systemowej przedsiębiorstwa

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,26  22,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 22,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,26 zł  


18,26

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Gospodarowanie informacją jest kluczowym problemem zarządzania ze względu na szybki wzrost ilości przetwarzanych danych, a zwiększające się ryzyko utraty wartości informacji ze względu na wyciek danych i brak zgodności z regulacjami prawnymi. Zasoby danych gospodarczych pochodzą z różnych źródeł, przesyłane są wieloma różnorodnymi kanałami wymagają porządkowania celem składowania i przetwarzania. Niniejsza monografia określa jak podjąć wyzwania współczesnych przedsiębiorstw dotyczące tego, jak czerpać korzyści z danych, jak porządkować problemy zarządzania danymi i jak projektować wydajne i skuteczne procesy biznesowe.


Rok wydania2019
Liczba stron192
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-567-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie     7
  I. Wiedza o kliencie podstawą strategii i komunikacji omnichannel (Edyta Abramek)    11
  II. Perspektywa użytkownika IoS kluczową determinantą strategii dopasowania biznes-IT (Artur Machura)    28
  III. Przegląd metod modelowania i optymalizacji procesów (Adam Mrozek)    50
  IV. Wykorzystanie danych do doskonalenia usług w organizacjach non profit (Joanna Palonka)    83
  V. Architektura systemowa dla modelowania i zarządzania danymi masowymi (Małgorzata Pańkowska)    100
  VI. Graf wiedzy: teoria i praktyczne zastosowanie (Mariia Rizun)    119
  VII. Badania okulograficzne w wyszukiwarkach internetowych – przegląd badań (Artur Strzelecki)    137
  VIII. Zastosowanie autopojezy społeczności agentów programowych we wspomaganiu procesów biznesowych organizacji (Mariusz Żytniewski)    172
  Informacja o Autorach    189
RozwińZwiń