Biznes w kulturze - kultura w biznesie

-17%

Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,60  20,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 20,00 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,60 zł  


16,60

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes w kulturze – kultura w biznesie pod tytułem Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w jednostkach kultury, zorganizowana na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2016 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika studenckiego Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”. Jest to już druga edycja monografii pod redakcją Beaty Reformat i Anny Kwiecień poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest prezentacja zagadnień wiążących się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, szczególnie ich potencjału narzędziowego w działalności biznesowej instytucji kultury w Polsce.


Rok wydania2017
Liczba stron211
KategoriaE-biznes
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-375-9
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak)    9
  Rozdział II
  Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z (Paulina Reformat, Hanna Ziętara)    21
  Rozdział III
  Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)    33
  Rozdział IV
  Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury – aplikacja Beacon (Beata Reformat)    42
  Rozdział V
  Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia „Droga” (Ewelina Papaj)    53
  Rozdział VI
  Niewykorzystane szanse – nowe media i technologie w polskich teatrach operowych (Dominika Szymocha)    64
  Rozdział VII
  Nowoczesne technologie w promocji muzeów na przykładzie działań realizowanych przez firmę MOISEUM (Paulina Radzik)    74
  Rozdział VIII
  Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego „Rozpocznij od kultury” (Anna Gniady, Anita Kopeć, Agnieszka Put)    82
  Rozdział IX
  Wpływ zastosowań nowoczesnych technologii na atrakcyjność i popular-ność muzeów w Polsce (Monika Krysiak, Szymon Głowania)    96
  Rozdział X
  Internet – nowe medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych (Barbara Pabian)    108
  Rozdział XI
  Sprzedaż internetowa jako przejaw wykorzystania nowoczesnych technologii w instytucjach kultury (Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień)    116
  Rozdział XII
  Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów (Katarzyna Walotek-Ściańska)    124
  Rozdział XIII
  Wykorzystanie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych. Przy-kład jednostek kultury (Bożena Frączek, Aleksandra Nocoń)    134
  Rozdział XIV
  Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury (Aleksandra Nocoń)    145
  Rozdział XV
  Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska)    155
  Rozdział XVI
  Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych (Wioletta Świeboda)    162
  Rozdział XVII
  Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekcie zastosowań nowych technologii (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz, Monika Karczewska)    171
  Rozdział XVIII
  Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektu logistycznego przez jednostki kultury na rynkach zagranicznych (Aleksander Pabian)    181
  Bibliografia    191
  Spis fotografii    207
  Spis rysunków    209
  Spis tabel    211
RozwińZwiń