Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

-33%

Nowe wyzwania archiwów. Komunikacja społeczna i public relations

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,76  28,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 28,00 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 16,80 zł  


18,76

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmierzyć z postępem i bardzo dynamicznym rozwojem nowych technologii, ale także z przybierającą na sile zasadą publiczności archiwów i powszechnym do nich dostępem.


„Książka dr Marleny Jabłońskiej jest szerokim spojrzeniem na działalność archiwów. Komunikacja społeczna i public relations ukazane zostały w całokształcie działań składających się na obraz danej instytucji. Autorka spogląda na archiwa w wieloaspektowym wymiarze, opowiada o demokratyzacji archiwów, przemianach w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, o konieczności marketingowego spojrzenia i wykorzystaniu nowych narzędzi w procesie zarządzania archiwami”.


Z recenzji dr hab. Hanny Krajewskiej


Rok wydania2016
Liczba stron206
KategoriaInformacja naukowa
WydawcaWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN-13978-83-231-3606-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp /    7
  Rozdział 1. ARCHIWA I ICH ZADANIA /    25
  1.1. Archiwum – w poszukiwaniu znaczenia /    25
  1.2. Funkcje i zadania archiwów – między klasyką a współczesnością /    41
  1.3. Strategia i koncepcja – wizja przyszłości /    58
  
  Rozdział 2. MARKETING W ARCHIWACH /71
  2.1. Marketing usług – usługi w archiwach /    71
  2.2. Kompozycja marketingowa – archiwa, biblioteki, urzędy publiczne /    85
  2.3. Marketing relacji – od zasobu do użytkownika /    106
  
  Rozdział 3. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ARCHIWACH /    120
  3.1. Komunikacja społeczna w archiwach – wymiar wewnętrzny i zewnętrzny /    120
  3.2. Otoczenie archiwów – z kim komunikują się archiwa /    130
  3.3. Narzędzia komunikacji w archiwach – jak komunikują się archiwa /    142
  
  Rozdział 4 . PUBLIC RELATIONS W ARCHIWACH /    153
  4.1. Definicje public relations – uchwycić nieuchwytne /    153
  4.2. Funkcje public relations – wachlarz możliwości /    159
  4.3. Znaczenie public relations – korzyści dla archiwów i ich otoczenia /    179
  
  Bibliografia /    187
  Spis rysunków /    203
  Spis tabel /    205
RozwińZwiń