Jakość bibliotek w naszych rękach

Jakość bibliotek w naszych rękach

1 opinia

Wydawca:

SBP

Format:

ibuk

Publikacja darmowa


Rok wydania2010
Liczba stron164
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaSBP
ISBN-13978-83-863-6137-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    9
  
  Ewa Anna Cywińska Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi    15
  Elżbieta Ćwiklińska, Milena M. Śliwińska Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika    25
  Lidia Lewicka Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników    39
  Magdalena Musiela Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym    47
  Jolanta Smyczyńska Komunikacja intepersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia    57
  Magdalena Truszkiewicz Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym    69
  Marzena Cichorzewska Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji?    77
  Justyna Stępień Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej    85
  Anna Urbaniak Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza?    91
  Leszek Szafrański Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych    97
  Małgorzata Pietrzak Kultura w budowaniu jakości biblioteki    103
  Magdalena Seta Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika    117
  Angelika Sarzyńska, Joanna Żuk Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej    123
  Agnieszka Prymak-Lewtak Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009    137
  Karolina Tomczyk Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy    143
  Iwona Krzysztoń Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym    149
  Joanna Kulik Blogi w bibliotekach    155
  
  Summary    163
RozwińZwiń