FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa

Znaleziono: 102 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

W opracowaniu skupiono się przede wszystkim na private banking jako obszarze bankowości. Scharakteryzowano definicję private banking oraz jego zależności i powiązania z innymi pojęciami z zakresu finansów i bankowości związanymi z... więcej >

27,97 zł32,90 zł

do koszyka

w abonamencie

Funkcjonowanie współczesnych organizacji w gospodarce opartej na wiedzy polega na nieustannym procesie generowania, dystrybucji oraz stosowania wiedzy i informacji. Sposób realizacji każdego z wyróżnionych etapów tego procesu oraz wzajemne... więcej >

21,42 zł25,20 zł

do koszyka

w abonamencie

W strukturze szkoły wyższej dziekanaty pełnią rolę szczególną z trzech powodów. Po pierwsze, dziekanat jest centralną jednostką na każdym wydziale czy uczelni. Współpracuje z niemal wszystkimi jednostkami administracyjnymi od działu... więcej >

23,21 zł27,30 zł

do koszyka

w abonamencie

Historia ludzkości nierozerwalnie związana jest z doskonaleniem możliwości zaspokajania potrzeb poszczególnych jednostek oraz różnych grup społecznych. Dążenie do zaspokajania tych potrzeb prowadziło między innymi do zwiększania zasobu... więcej >

17,85 zł21,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia jest pionierskim w Polsce opracowaniem, dotyczącym funkcjonowania dziekanatów, na podstawie przeprowadzonych badań w kilkunastu uczelniach. (...) Ze względu na swoje walory poznawcze i aplikacyjne publikacja powinna być lekturą... więcej >

15,30 zł18,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W 2018 roku mija 25. rocznica utworzenia Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Po każdym kolejnym roku swojej działalności Kolegium organizowało sympozja naukowe, podczas których dokonywano oceny dorobku... więcej >

35,70 zł42,00 zł

do koszyka

w abonamencie

We współczesnej gospodarce kryzys nie jest stanem wyjątkowym, lecz nierozłącznym elementem rozwoju każdej organizacji. Część zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu uważa, że obecnie żyjemy w czasach permanentnego kryzysu, przez... więcej >

20,23 zł23,80 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza książka jest kolejną, napisaną w ostatnich latach przez zespół pracowników i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, dotyczącą finansjeryzacji . Proces ten, który w krajach rozwiniętych nabrał dynamiki niespełna... więcej >

20,23 zł23,80 zł

do koszyka

w abonamencie

"Współcześnie w populacjach państw rozwiniętych wdowieństwo dotyczy wielu osób. Wśród nich najliczniejszą grupą są wdowy w starszym wieku, co jest efektem zwiększającej się oczekiwanej długości życia, której towarzyszy zjawisko... więcej >

31,71 zł37,30 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia przedstawia główne koncepcje teoretyczne oraz pojęcia wyjaśniające procesy przemian miejskich przestrzeni konsumpcji. Przeprowadzona analiza posłużyła zidentyfikowaniu mechanizmów rządzących tymi przemianami oraz wskazaniu... więcej >

27,97 zł32,90 zł

do koszyka

w abonamencie

This study is structured into four chapters. The opening Leisure Redefined sets out a typology of approaches to defining leisure, namely the classical and social approaches and those arising from the individual's mental and spiritual state, and lays... więcej >

27,37 zł32,20 zł

do koszyka

w abonamencie

Cyfryzacja i problematyka jej wpływu na przedsiębiorstwo są przedmiotem ożywionych debat zarówno w obszarze strategicznych oraz taktycznych, jak i operacyjnych decyzji w przedsiębiorstwach. Obecnie jest również przedmiotem dyskusji podczas... więcej >

26,18 zł30,80 zł

do koszyka

Znaleziono: 102 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: