Creativity support systems, methods and applications. SE 117

-17%

Creativity support systems, methods and applications. SE 117

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

14,53  17,50

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 17,50 zł (-17%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,53 zł  


14,53

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

The aim of this book is to improve our understanding of creativity support system environments. The various articles analyse creative and innovative activities as carried out by individuals, groups, and organizations. The book's focus is on identifying and understanding the factors relating to the working environment that are conducive to human creativity and innovation.
The book is likely to be of interest to students and scholars in a number of research fields as well as to science and innovation policy decision makers concerned with research, teaching, and policy measures for the development of creativity support system environments.
„Studia Ekonomiczne” nr 117 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Rok wydania2012
Liczba stron166
KategoriaInformatyka w biznesie/Business Intelligence
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Język publikacjiangielski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  INTRODUCTION     7
  
  Janina Banasikowska, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: THE CONCEPTION AND STATE OF THE IMPLEMENTATION OF E-ADMINISTRATION IN POLAND    11
  Streszczenie    19
  
  Piotr Betlej: FROM TRADITIONAL TO ELECTRONIC EDUCATION − RESEARCH ON LEARNING EFFECTIVENESS    21
  Streszczenie    31
  
  Małgorzata Dolińska: EFFECTS OF CREATING KNOWLEDGE BASED RELATIONSHIPS BY COMPANIES WITHIN INNOVATION NETWORKS    33
  Streszczenie    42
  
  Dorota Jelonek: THE CHOOSEN DETERMINANTS OF CUSTOMERS CO-CREATED INNOVATIONS    43
  Streszczenie    51
  
  Radosław Kowal: STRUCTURING DATA IN WIKI FOR AN IMPLEMENTATION COMPANY    53
  Streszczenie    62
  
  Jacek Namysło, Stanisław Stanek: DIVERSIFYING THE RISKS OF AN INNOVATIVE TECHNOLOGY IMPLEMENTATION PROCESS THROUGH THE USE OF VIDEO COMMUNICATION TOOLS    63
  Streszczenie    77
  
  Adam Nowicki, Leszek Ziora: THE CONCEPT OF SEMANTIC BUSINESS INTELLIGENCE. REVIEW OF SELECTED PRACTICAL SOLUTIONS    79
  Streszczenie    87
  
  Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: FROM SOCIAL MEDIA TO SOCIAL CRM (SCRM)    89
  Streszczenie    98
  
  Małgorzata Pańkowska: ENTERPRISE ARCHITECT'S CREATIVITY    99
  Streszczenie    107
  
  Joanna Świętoniowska: WHY RE-INVENTING THE WHEEL? CREATIVE SOLUTIONS FOR OVERCOMING BARRIERS IN LEARNING FROM OTHER PROJECTS    109
  Streszczenie    118
  
  Joanna Wójcik: ATTITUDES OF POLISH STUDENTS TOWARDS WEB 2.0 TECHNOLOGY    119
  Streszczenie    131
  
  Piotr Zadora: AGILE DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF USER-CENTERED SYSTEM DESIGN    133
  Streszczenie    141
  
  Dariusz Zdonek: PROBLEMS WITH THE ASSESSMENT OF WEB ACCESSIBILITY OF PUBLIC ADMINISTRATION OFFICES    143
  Streszczenie    155
  
  Mariusz Żytniewski: INTEROPERABILITY OF UBIQUITOUS SYSTEMS WITH THE USE OF SOFTWARE AGENTS    157
  Streszczenie    164
RozwińZwiń