Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

-24%

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

1 opinia

Wydawca:

PWE

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

34,12  44,90

Format: pdf

Cena początkowa: 44,90 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,12 zł  


34,12

w tym VAT

Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu.


Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.


Rok wydania2024
Liczba stron160
KategoriaGospodarka światowa
WydawcaPWE
ISBN-13978-83-208-2612-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa
  
  1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa
  1.1. Globalizacja i problem ubóstwa
  1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu
  1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele
  1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu
  
  2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu
  2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu
  2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu
  2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce
  2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu
  2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu
  2.2.1. Rozwój procesów wymiany
  2.2.2. Struktura sprzedaży
  
  3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
  3.1. Metodyka badania
  3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu
  3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu
  3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu
  3.3. Zachowania konsumentów
  3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu
  3.3.2. Motywy dokonywania zakupów
  3.3.3. Marka Fairtrade
  
  4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu
  4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu
  4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu
  4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
  
  5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu
  5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji
  5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju
  5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich
  
  6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu
  6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu
  6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel
  6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja
  6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej
  6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce
  
  Zakończenie
  
  Bibliografia
RozwińZwiń