POLECAMY
Wydawca:
Format:
epub, mobi, ibuk
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej.
Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023.
Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu.
Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach.
Eksperci w książce:
Dorota Bachman
Szymon Bujalski
Witold Chomiczewski
Jakub Gierszyński
Marta Kasztelan
Jacek Kinecki
Marta Mikliszańska
Zbigniew Nowicki
Łukasz Piech
Patrycja Sass-Staniszewska
Justyna Skorupska
Marta Szymborska
Łukasz Szymula
Wojciech Tomaszewski
Grzegorz Wójcik
Marek Zagórski
Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz
Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej
Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko.
Patrycja Sass-Staniszewska
prezes Izby Gospodarki Elektronicznej,
pomysłodawca książki
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Liczba stron | 296 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-23366-2 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
ENTER, ZACZYNAMY! | 7 |
01 POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI – Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji, Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba | 11 |
02 POLSKI CYFROWY BIZNES – Szymon Bujalski, MODIVO | 27 |
03 PERFORMANCE MARKETING. SIŁA KONKURENCYJNOŚCI – Łukasz Szymula, Tradedubbler | 47 |
04 B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG – Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce | 71 |
05 B2C E-COMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP – Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl | 89 |
06 KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? – Grzegorz Wójcik, Autenti | 105 |
07 TECHNOLOGIE W E-COMMERCE. NA PEŁNYM BIEGU – Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank | 123 |
08 IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby | 143 |
09 PŁATNOŚCI W E-COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA – Jacek Kinecki, Przelewy24 | 163 |
10 OMNICHANNEL W UX. WYGODA I BEZPROBLEMOWOŚĆ – Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa | 181 |
11 PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ – Witold Chomiczewski, e-Izba | 201 |
12 PODATKI W E-COMMERCE – Marta Kasztelan, e-Izba | 219 |
13 PROFESJONALNY E-COMMERCE – Łukasz Piech, Lantre | 233 |
14 E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW – Marta Szymborska, GS1 | 249 |
15 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELU GLOBALNEGO BIZNESU – Wojciech Tomaszewski, answear.com | 263 |
16 MARKETPLACE – ROZWÓJ EKOSYSTEMU – Marta Mikliszańska, Allegro | 281 |