INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi, ibuk
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel
Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę?
Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów.
Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi?
„Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 152 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-22637-4 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA - Adam Lis i Alicja Myśliwiec | 7 |
01 PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI SIĘ (RE)BRANDING - Marcin Bełza i Wojtek Mierowski | 13 |
02 DIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNĄ MARKĘ - Michał Łojewski i Wojtek Sokół | 29 |
03 NASZ „PIERWSZY RAZ”, CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE - Sebastian Studniarski i Robert Zydel | 41 |
04 TO PRZECIEŻ „TYLKO” LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE - Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz | 51 |
05 W SAM RAZ NA RAZ ALBO MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA - Michał Pawlik i Michał Wasilewski | 69 |
06 MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Mira Dobek i Małgorzata Leniarska | 81 |
07 PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA - Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel | 91 |
08 UCZĄC SIĘ NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński | 101 |
09 PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT - Michał Łojewski | 111 |
10 O SUKCESIE MARKI SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW - Bartek Serafiński | 121 |
11 CZŁOWIEK JAKO MARKA - Krzysztof Hołowczyc | 133 |
12 BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM - Mariusz Ryciak | 143 |
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU - Wojtek Mierowski | 151 |
PODZIĘKOWANIA | 153 |