POLECAMY
Format:
pdf, ibuk
Książka dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa w dużej mierze dopiero badają, czyli wyzwań etycznych współczesnych form komunikowania, których wciąż – wraz z rozwojem komunikacyjnym – przybywa. Zdecydowanie publikacja ta nie jest zbiorem treści już bardzo dobrze znanych, czy książką napisaną o tym, o czym już wiadomo od wielu lat, ale jest propozycją nowego spojrzenia na nowe aspekty etyczno-prawne funkcjonowania mediów
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 132 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy |
ISBN-13 | 978-83-8018-337-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje