POLECAMY
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W niniejszym opracowaniu poruszamy kwestię kompetencji informatycznych i społeczno-wychowawczych nauczyciela i rodzica w odniesieniu do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi technologicznych, monitorowania kontaktu z cyberświatem, w tym gier komputerowych oraz poziomu dostępności cyberprzestrzeni dla młodego
użytkownika – ucznia. Spośród wielu metod badawczych w wybranych i omawianych
w niniejszym opracowaniu pracach dotyczących kwestii cyberprzestrzeni, podstawową
metodą badawczą była metoda sondażu diagnostycznego.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 130 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Wyższa Szkoła Humanitas |
ISBN-13 | 978-83-66165-67-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje