INNE EBOOKI AUTORA
-32%
Praca zbiorowa
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 10 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | Wiedza i Praktyka |
ISBN-13 | 978-83-8276-117-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje