POLECAMY
-25%
Publikacja zawiera przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha. Przedstawione w książce informacje pozwalają zrozumieć mechanizm działania narzędzi coachingowych, stosować je w odpowiednich okolicznościach, krytycznie oceniać lub modyfikować odpowiednio do potrzeb.
Czytelnik znajdzie tu cenne wskazówki, jak wspierać klientów:
w podtrzymywaniu motywacji i podejmowaniu wyzwań;
w uczeniu się i twórczym podejściu do przeszkód;
w budowaniu bardziej trafnego obrazu własnej osoby;
w rozumieniu i kierowaniu własnymi emocjami;
w zmianie przekonań i schematów na bardziej użyteczne.
Autor opisuje inspirowane wiedzą psychologiczną sesje coachingowe, ilustrując je fragmentami przykładowych rozmów. Podpowiada również, w jaki sposób rozstrzygnąć, czy zgłaszająca się osoba jest właściwym klientem do pracy coachingowej, czy też powinna zostać skierowana do terapeuty.
Adresaci:Publikacja skierowana jest do doświadczonych praktyków, a także do uczestników kursów coachingowych, którzy chcieliby rozszerzyć i uporządkować swoją wiedzę.
Opracowanie stanowi rozwinięcie książki Psychologia dla coachów wydanej przez autora w 2017 r.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 236 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8223-072-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje