Ilustrowane prawo reklamy

-25%

Ilustrowane prawo reklamy

1 opinia

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

37,50  50,00

Format: pdf

Cena początkowa: 50,00 zł (-25%)

Najniższa cena z 30 dni: 37,50 zł  


37,50

w tym VAT

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:


ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawa - Prawo własności przemysłowej.


W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.


Rok wydania2020
Liczba stron516
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-8223-404-6
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje