Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

1 opinia

Format:

epub, mobi, pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

72,00  80,00

Format: epub, mobi, pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 80,00 zł (-10%)

Najniższa cena z 30 dni: 44,00 zł  


72,00

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?


Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:


– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);


– zdobędziesz zaufanie klientów;


– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;


– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.


"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.


Dzięki niemu:


– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:


– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,


– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;


– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;


– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:


– strach przed krytyką i hejtem,


– brak czasu na pisanie,


– zwiększysz swoją motywację do pisania;


– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:


– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),


– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,


– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),


– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;


Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.


A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.


Kurs w formie e-booka to:


- wiedza merytoryczna,


- szereg praktycznych ćwiczeń,


- nagrania audio,


- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".


Rok wydania2018
Liczba stron90
KategoriaPoradniki
WydawcaWydawnictwo e-bookowo
ISBN-13978-83-7859-936-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje