POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 3, Issue 2 to piąty numer nowopowstałego czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny drugi numer koncentruje się na wspomaganiu procesu nauki języka obcego u dorosłych, postawach młodych nauczycieli angielskiego wobec zaangażowania rodziców w proces uczenia się języka obcego, zjawisku zanikania języka obcego u nauczycieli, postrzeganiu własnej wymowy obcojęzycznej wśród nauczycieli oraz na korzyściach wynikających z wcześniejszego przyswojenia obcego systemu językowego w kontekście nauki następnego. Nowością są recenzje wydanych niedawno książek: Multilingual Individuals and Multilingual Societies (Kurt Braunmüller, Christoph Gabriel, 2012) oraz Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective (Ana Mystkowska-Wiertelak, Mirosław Pawlak, 2017). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 132 |
Kategoria | Językoznawstwo |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Preface (Danuta Gabryś-Barker, Adam Wojtaszek) / | 5 |
Articles | |
Ewa Piechurska-Kuciel: The Role of Social Support Systems in Adolescent Foreign Language Learning / | 11 |
Anna Bąk-Średnicka: Pre-service Teachers’ Attitudes Related to Family Involvement in Light of Their | |
School Placement Experience / | 29 |
Małgorzata Szupica-Pyrzanowska, Katarzyna Malesa: Are They Part of the Equation? – Foreign Language Teachers vs. Language Attrition. A Diagnostic Study / | 49 |
Ewa Cieślicka, Arkadiusz Rojczyk: Self-reported vs. Self-rated Pronunciation in a Non-native Language / | 69 |
Konrad Szcześniak: Benefits of L1–L3 Similarities. The Case of the Dative Case / | 87 |
Reviews | |
Kurt Braunmüller and Christoph Gabriel (Eds.). (2012). Multilingual Individuals and Multilingual Societies (John Benjamins) – by Larissa Aronin / | 113 |
Anna Mystkowska-Wiertelak and Mirosław Pawlak (2017). Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective (Multlingual Matters) – by Danuta Gabryś-Barker / | 121 |