Mniej slajdów - więcej sensu

Mniej slajdów - więcej sensu

1 opinia

Format:

epub, mobi, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

35,86

Format: epub, mobi, pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 35,86 zł  


35,86

w tym VAT

Twoje slajdy w PowerPoincie mogą mieć sens! Mogą być bardziej przekonujące, a co za tym idzie – częściej prowadzić do realizacji twoich koncepcji. Możesz sprawnie ustalić, które informacje są kluczowe i w efekcie spędzić mniej czasu nad slajdami. Możesz łatwo zapewnić im profesjonalny wygląd, a sobie zaś – szybszy awans.


Możesz tworzyć prezentacje, które mają mniej slajdów, a więcej sensu.


Nie piszę o konieczności bycia inspirującym, bo wiem, że twoi odbiorcy oczekują przede wszystkim dobrze ustrukturyzowanej fabuły prezentacji. Moje zalecenia wynikają ze zrozumienia ich potrzeb biznesowych w następstwie 12 lat przepracowanych w konsultingu i na stanowiskach menedżerskich.


Dobre praktyki konsultantów odkryte dla każdego menedżera i pracownika. Również dla mnie, po 15 latach w doradztwie, książka była interesująca.


Marcin Kotlarek, Partner and Managing Director, The Boston Consulting Group


Mirek szkolił mnie z tworzenia slajdów, kiedy pracowaliśmy razem. Z perspektywy czasu wyraźnie widzę, jak wszystko, co znalazło się w tej książce, jest potrzebne do sukcesu w biznesie.


Piotr Furmański, Strategy Director, Central Europe, Avon Cosmetics


Ta książka uczy jak skutecznie analizować i rozwiązywać problemy (biznesowe i nie tylko), gdzie prezentacja jest tylko zwieńczeniem wyników pracy i nośnikiem komunikacji.


Jan Dziekoński, Wicedyrektor Zespołu Energetyki, PwC Polska


Jest to pozycja, po którą powinien sięgnąć każdy, kto chce znacząco zwiększyć oddziaływanie swoich prezentacji na słuchaczy i szanse na osiągnięcie zamierzonego celu.


Artur Pielech, Dyrektor Generalny, CEO FBSerwis, Grupa Budimex


Autor pełni obecnie funkcję general managera w IMS Health na trzy kraje: Grecję, Rumunię i Bułgarię, a jednocześnie senior principala w obszarze konsultingu na 10 krajów Europy Środkowo-Wschodniej.


Od ponad 12 lat z powodzeniem tworzy slajdy. Przeszkolił ponad pół tysiąca osób.


Rok wydania2016
Liczba stron89
KategoriaPoradniki
WydawcaBusiness Communications
ISBN-13978-83-945162-2-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

WPROWADZENIE: Metoda MSWS to zestaw narzędzi, dzięki którym uzyskasz zgodę na twoje pomysły, spędzisz mniej czasu nad PowerPointem i poprawisz własny wizerunek

  

1. UŻYTECZNOŚĆ SLAJDÓW: Prezentacje slajdowe pomagają podejmować decyzje w biznesie – błędne podejście do slajdów jest przyczyną narzekania na PowerPointa

  
  • Decydowanie: jak podejmowane są decyzje w biznesie
  
  • Użyteczność slajdów: kto i kiedy może korzystać ze slajdów
  •   
  • Dobre i złe podejście: jak należy patrzeć na slajdy
  •   
  • Umiejętności: jakie umiejętności powinien posiąść menedżer
  •   

    2. METODA MSWS: Zestaw narzędzi i zasad sprawi, że w 5 krokach stworzysz doskonałą prezentację

      
    • Adresat i cel: jak ustalić, do kogo i po co będziesz się zwracał
      
  • Przesłanie: jak się dowiesz, co chcesz powiedzieć
  •   
  • Fabuła: jak zaplanować, co chcesz powiedzieć
  •   
  • Slajd: jak zaprojektować wygląd strony i obsłużyć PowerPointa
  •   
  • Pokaz: jak pokażesz światu swoją prezentację
  •   

    3. DODATKOWE INSPIRACJE: Doskonal swoje umiejętności, stosując opisane techniki także w innych sytuacjach komunikacyjnych, inspirując się dziełami innych i przestrzegając precyzyjnych wytycznych formatowania slajdu

      
    • Inne sytuacje: kiedy jeszcze warto stosować te same zasady
      
  • Inspiracje: jak mogą wyglądać slajdy
  •   
  • Wzorzec prezentacji: jak sformatować podstawowe elementy
  •   

    KONTAKT Z AUTOREM: Daj znać, jak jeszcze mogę Ci pomóc
    O autorze

      

    Spis slajdów
    Spis tabel
    Załącznik 1: Przykładowy zakres szkolenia
    Załącznik 2: Przykładowe podejście do szablonu korporacyjnego

    RozwińZwiń