INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 3 misja - Barbarzyńska siódemka (Kampania)Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą (Epilog)Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości (Epilog)1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi (Kampania)4 misja - Robactwo i demony (Kampania)Epilog łez - mapy (Epilog)Siepacz / miażdżyciel (Jednostki)Umiejętności (Bohaterowie i ich rozwój)Goblin / goblin łowca (Jednostki)Jaguarz / panternik (Jednostki)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 116 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-262-3 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Twierdza - Wprowadzenie -Kampania -1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi -1 misja - mapy -2 misja - Dobry, zły i krewki -2 misja - mapy -3 misja - Barbarzyńska siódemka -3 misja - mapy -4 misja - Robactwo i demony -4 misja - mapy -Epilog -Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą -Epilog łez - mapy -Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości -Epilog krwi - mapy -Rozwój miasta -Budynki -Jednostki -Siepacz / miażdżyciel -Goblin / goblin łowca -Harpia / furia -Majarz / zmornik -Centaur / centaur łupieżca -Jaguarz / panternik -Cyklop / krwawooki cyklop -Taktyka pola bitwy -Podstawy -Bitwa w polu -Oblężenie -Bohaterowie i ich rozwój -Krew lub łzy -Umiejętności | |