Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

RODZAJ DOSTĘPU

6,50  8,90

Format: epub, pdf

Cena początkowa: 8,90 zł (-27%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,50 zł  


6,50

w tym VAT

Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.
Might & Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 3 misja - Barbarzyńska siódemka (Kampania)Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą (Epilog)Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości (Epilog)1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi (Kampania)4 misja - Robactwo i demony (Kampania)Epilog łez - mapy (Epilog)Siepacz / miażdżyciel (Jednostki)Umiejętności (Bohaterowie i ich rozwój)Goblin / goblin łowca (Jednostki)Jaguarz / panternik (Jednostki)
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami znanymi z piątej części i rzuca nas w środek konfliktu między aniołami a demonami.
Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.


Rok wydania2011
Liczba stron116
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-262-3
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Twierdza - Wprowadzenie
-Kampania
-1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-1 misja - mapy
-2 misja - Dobry, zły i krewki
-2 misja - mapy
-3 misja - Barbarzyńska siódemka
-3 misja - mapy
-4 misja - Robactwo i demony
-4 misja - mapy
-Epilog
-Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą
-Epilog łez - mapy
-Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-Epilog krwi - mapy
-Rozwój miasta
-Budynki
-Jednostki
-Siepacz / miażdżyciel
-Goblin / goblin łowca
-Harpia / furia
-Majarz / zmornik
-Centaur / centaur łupieżca
-Jaguarz / panternik
-Cyklop / krwawooki cyklop
-Taktyka pola bitwy
-Podstawy
-Bitwa w polu
-Oblężenie
-Bohaterowie i ich rozwój
-Krew lub łzy
-Umiejętności
RozwińZwiń