POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Poradnik do gry Deus Ex: Human Revolution Director's Cut zawiera opis wszystkich misji, lokalizację wszystkich sekretów oraz opisuje zakończenia gry. Poradnik uwzględnia zmiany wprowadzone w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut).
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Najważniejsze zmiany w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut)(7) Pokonanie Barretta - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut) (Idąc za tropem z Highland Park)Zakończenie 1 - Wysłanie wiadomości Sarifa (Zakończenia gry)(1) Dotarcie do biura Dawida Sarifa (Prolog)Zakończenie 4 - Zniszczenie stacji (Zakończenia gry)Informacje wstępne (Prolog)Zakończenie 2 - Wysłanie wiadomości Darrowa (Zakończenia gry)AKT I - DETROITZakończenie 3 - Wysłanie wiadomości Taggarta (Zakończenia gry)Sugerowany dobór ulepszeń (Rozwój postaci)
Informacja o grze
Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.
Gra Deus Ex: Human Revolution, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 1157 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-216-6 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
-Deus Ex: Human Revolution - poradnik do gry -O poradniku -Najważniejsze zmiany w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut) -AKT I - DETROIT -Prolog -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do biura Dawida Sarifa -(2) Odparcie ataku na placówkę -Znów w siodle -Informacje wstępne -(1) Spotkanie się z Pritchardem -(2) Udanie się na lądowisko -(3) Lot do fabryki -Zabezpiecz zakład produkcyjny Sarif -Informacje wstępne -(1) Dotarcie w pobliże fabryki -(2) Wariant pokojowy - Przedostanie się do fabryki -(2) Wariant agresywny - Przedostanie się do fabryki -(3) Wariant pokojowy - Dotarcie do windy -(3) Wariant agresywny - Dotarcie do windy -(4) Przedostanie się do pierwszego laboratorium montażu -(5) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu -(5) Wariant agresywny - Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu -(6) Uratowanie zakładników -(7) Przedostanie się do drugiego laboratorium montażu -(8) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu -(8) Wariant agresywny - Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu -(9) Przedostanie się do serwerowni -Zneutralizuj przywódcę terrorystów -Informacje wstępne -(1) Przeprawa przez budynek administracji -(2) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie budynku administracji -(2) Wariant agresywny - Zabezpieczenie budynku administracji -(3) Dotarcie do miejsca pobytu Sandersa -(4) Spotkanie z Sandersem -Przechwycenie -Informacje wstępne -(1) Powrót do siedziby Sarif Industries -Zamknięcie tematu -Informacje wstępne -(1) Spotkanie się z Pritchardem -(2) Spotkanie się z Sarifem -Odwiedziny w klinice LIMB -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do kliniki -(2) Odbycie rozmowy z doktor Marcovic -Śledztwo w sprawie terrorysty-samobójcy -Informacje wstępne -(1) Dotarcie na posterunek policji -(2) Przedostanie się do wnętrza posterunku -(3) Dotarcie do kostnicy -(4) Zbadanie ciała hakera -(5) Skorzystanie z komputera w mieszkaniu Jensena -Przerwanie transmisji -Informacje wstępne -(1) Wariant pokojowy - Dotarcie w okolice anteny -(1) Wariant agresywny - Dotarcie w okolice anteny -(2) Wyłączenie anteny -Ekstrakcja -Informacje wstępne -(1) Przelot do lokacji Highland Park -Transmisja -Informacje wstępne -(1) Zbadanie obszaru wokół lądowiska -Idąc za tropem z Highland Park -Informacje wstępne -(1) Przedostanie się w okolice głównego budynku -(2) Dotarcie do pierwszej windy -(3) Wariant pokojowy - Przeprawa przez pierwszą część obozu -(3) Wariant agresywny - Przeprawa przez pierwszą część obozu -(4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez drugą część obozu -(4) Wariant agresywny - Przeprawa przez drugą część obozu -(5) Dotarcie do drugiej windy -(6) Zlokalizowanie lidera najemników -(7) Pokonanie Barretta -(7) Pokonanie Barretta - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut) -(8) Powrót na lądowisko -Konspiracyjne pogłoski -Informacje wstępne -(1) Spotkanie się z Pritchardem -(2) Spotkanie się z Sarifem -(3) Udanie się na lądowisko -Questy poboczne -Przysługa za przysługę -Pomówmy, panie Jensen -Mniejsze zła -Matczyne więzi -Płaszcz i szpada (01-03) -Płaszcz i szpada (04-06) -Płaszcz i szpada (07-13) -Głosy z ciemności -AKT II - HENGSHA -Polowanie na hakera -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do dzielnicy Youzhao -(2) Odnalezienie budynku Hengsha Court Gardens -(3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens -(3) Wariant agresywny - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens -(4) Dotarcie do apartamentu hackera -(5) Zbadanie apartamentu hackera -(6) Przedostanie się do klubu Gniazdo -(7) Zdobycie informacji na temat miejsca pobytu van Bruggena -(8) Odnalezienie van Bruggena -(9) Pozyskanie karty pracownika Tai Yong Medical -(10) Wariant pokojowy - Wydostanie się z głównego obszaru hotelu -(10) Wariant agresywny - Wydostanie się z głównego obszaru hotelu -(11) Przeprawa przez szatnie -(12) Przeprawa przez pralnię -(13) Wydostanie się z hotelu kapsułowego -(14) Skorzystanie z promu -Poszukiwanie dowodu -Informacje wstępne -(1) Zbadanie okolic miejsca startu -(2) Uratowanie pracownika TYM -(3) Dotarcie do sali kriosterylizacji -(4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez salę kriosterylizacji -(4) Wariant agresywny - Przeprawa przez salę kriosterylizacji -(5) Dotarcie do pierwszej windy -(6) Dotarcie do drugiej windy -(7) Wariant pokojowy - Przeprawa przez laboratoria -(7) Wariant agresywny - Przeprawa przez laboratoria -(8) Wariant pokojowy - Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych -(8) Wariant agresywny - Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych -(9) Przejście przez pomieszczenie z pułapkami laserowymi -Wejście do smoczego legowiska -Informacje wstępne -(1) Wariant pokojowy - Przeprawa przez biura -(1) Wariant agresywny - Przeprawa przez biura -(2) Dotarcie do windy -(3) Dotarcie do miejsca pobytu Zhao Run Yu -(4) Wariant pokojowy - Wydostanie się z apartamentu -(4) Wariant agresywny - Wydostanie się z apartamentu -(5) Wariant pokojowy - Otwarcie drzwi hangaru -(5) Wariant agresywny - Otwarcie drzwi hangaru -(6) Skorzystanie ze śmigłowca -Questy poboczne -Szemrany interes -Kredyt w barze -Szanghajska sprawiedliwość -AKT III - KANADA, DETROIT 2 -Twarzą w twarz z Elizą Cassan -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do pokoju 404 -(2) Wariant pokojowy - Wydostanie się z zasadzki -(2) Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki -(3) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia -(3) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia -(4) Wariant pokojowy - Dotarcie do kolejki linowej -(4) Wariant agresywny - Dotarcie do kolejki linowej -(5) Wariant pokojowy - Wezwanie kolejki linowej -(5) Wariant agresywny - Wezwanie kolejki linowej -(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy -(6) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy -(7) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej -(7) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej -(8) Zejście na najniższy poziom piwnicy -(9) Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11 -(9) Wariant agresywny - Dotarcie do pokoju 802-11 -(10) Pokonanie Jeleny Fedorowej -(10) Pokonanie Jeleny Fedorowej - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut) -(11) Dotarcie na lądowisko -Konfrontacja z Sarifem -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do mieszkania Jensena -W pogoni za Izajaszem Sandovalem -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do Centrum Kongresowego -(2) Dotarcie do sekcji dla VIP-ów -(3) Odbycie rozmowy z Taggartem -(4) Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala -(5) Wariant pokojowy - Wyjście z Centrum Kongresowego -(5) Wariant agresywny - Wyjście z Centrum Kongresowego -(6) Przedostanie się do apartamentu Sandovala -(7) Zejście do kanałów -(8) Przeprawa przez kanały -(9) Odbycie rozmowy z Sandovalem -(10) Powrót na lądowisko -Ściąganie starych długów -Informacje wstępne -(1) Dotarcie do biura Sarifa -(2) Udanie się na lądowisko -Questy poboczne -Zapomniane znajomości -Obalić rząd -AKT IV - HENGSHA 2, BRAKUJĄCE OGNIWO, SINGAPUR, PANCHAJA -Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki -Informacje wstępne -(1) Wariant pokojowy - Wydostanie się z terenu budowy -(1) Wariant agresywny - Wydostanie się z terenu budowy -(2) Przejście przez dzielnicę Kuaigan -(3) Wymiana bioprocesora w klinice LIMB -(4) Wariant pokojowy - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy -(4) Wariant agresywny - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy -(5) Wariant pokojowy - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy -(5) Wariant agresywny - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy -Dodatkowa misja - Tong's Rescue (Uratowanie Tonga) -Rejs na gapę -Informacje wstępne -(1) Opuszczenie kryjówki Żniwiarzy -(2) Dotarcie do portu Belltower -(3) Przedostanie się na teren portu -(4) Wariant pokojowy - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami -(4) Wariant agresywny - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami -(5) Wariant pokojowy - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego -(5) Wariant agresywny - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego -(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do biura administratora Wanga -(6) Wariant agresywny - Dotarcie do biura administratora Wanga -Ucieczka z patelni -(1) Wariant pokojowy - Ucieknij i znajdź swój sprzęt -(1) Wariant agresywny - Ucieknij i znajdź swój sprzęt -(2) Wariant pokojowy - Znajdź CIC -(2) Wariant agresywny - Znajdź CIC -(3) Wariant pokojowy - Znajdź port wypadowy -(3) Wariant agresywny - Znajdź port wypadowy -(4) Wariant pokojowy - Znajdź miejsce spotkania -(4) Wariant agresywny - Znajdź miejsce spotkania -W brzuchu bestii -(1) Wariant pokojowy - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego -(1) Wariant agresywny - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego -(2) Wariant pokojowy - Zbadaj skrzydło przesłuchań -(2) Wariant agresywny - Zbadaj skrzydło przesłuchań -(3) Wariant pokojowy - Zdobądź oko Burke'a -(3) Wariant agresywny - Zdobądź oko Burke'a -(4) Daj Quinnowi oko Burke'a, dostań się do tajnej windy w kostnicy -Wybory - Wariant pokojowy -Wybory - Wariant agresywny -Długa droga do domu -Wariant pokojowy -Wariant agresywny -Na ratunek Megan i jej zespołowi -Informacje wstępne -(1) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego placu -(1) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego placu -(2) Wyłączenie urządzenia zakłócającego -(3) Wariant pokojowy - Odnalezienie Declana Faherty -(3) Wariant agresywny - Odnalezienie Declana Faherty -(4) Wariant pokojowy - Odnalezienie Nii Colvin -(4) Wariant agresywny - Odnalezienie Nii Colvin -(5) Wariant pokojowy - Odnalezienie Eryka Kossa -(5) Wariant agresywny - Odnalezienie Eryka Kossa -(6) Wariant pokojowy - Wgranie wirusa do komputera ochrony -(6) Wariant agresywny - Wgranie wirusa do komputera ochrony -(7) Dotarcie do podziemnego bunkra -(8) Pokonanie Jarona Namira -(8) Pokonanie Jarona Namira - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut) -(9) Odnalezienie Megan Reed -(10) Otwarcie drzwi hangaru -(11) Dotarcie do promu Leo -Wyłącz sygnał Darrowa -Informacje wstępne -(1) Przedostanie się do wnętrza stacji -(2) Dotarcie na szczyt wieży -(3) Odbycie rozmowy z Hugh Darrowem -(4) Przeprawa przez wieżę -(5) Przeprawa przez stację -(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta -(6) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta -(7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa -(7) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa -(8) Dotarcie do centrum transmisyjnego -(9) Pokonanie projektu Hyron -Zakończenia gry -Zakończenie 1 - Wysłanie wiadomości Sarifa -Zakończenie 2 - Wysłanie wiadomości Darrowa -Zakończenie 3 - Wysłanie wiadomości Taggarta -Zakończenie 4 - Zniszczenie stacji -Questy poboczne -Talion A.D. -Kwestia dyskrecji -Wojna korporacji -Wkalkulowane straty -Szukanie złomu dla Quinna -ENCYKLOPEDIA GRY -Podstawy -Eksploracja -Skradanie się -Mini-gry hackerskie -Walka -Inwentarz -Wybór poziomu trudności -Rozwój postaci -Omówienie ulepszeń -Sugerowany dobór ulepszeń -Wyposażenie -Zestawienia -Handlarze -Zestawy Praxis -Upgrade'y broni -Ebooki -Lista kodów -Lista loginów i haseł -Pamięci podręczne - DLC Brakujące Ogniwo -Osiągnięcia - Podstawowa gra -Osiągnięcia - DLC Brakujące Ogniwo | |