X

  Wprowadzenie, Jarosław Królewski, Paweł Sala 7
  
  Część I. PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9
  
  1. Marketing 3.0, Michał Dziekoński 11
  2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie, Tomasz Surmacz 32
  3. Wpływ Internetu na gospodarkę, Krzysztof Bełech 52
  4. Social media – społeczny wymiar Internetu, Dominik Kaznowski 69
  
  Część II. SKŁADOWE SUKCESU 93
  
  5. Usability i User Experience, Jarosław Królewski 95
  6. Marketing mobilny, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński 121
  7. E-mail marketing, Paweł Sala 159
  8. Automatyzacja marketingu, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 188
  9. Gry w Internecie, Jacek Jankowski, Magdalena Drabik 201
  10. Wideo i audio w sieci, Teresa Wierzbowska 213
  11. E-commerce, Justyna Dziegieć 231
  12. Kim jest dobry copywriter? Leszek Łuczyn 244
  13. Content marketing, Barbara Stawarz 255
  14. Kampanie społeczne w Internecie, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 271
  
  Część III. JAK TO POLICZYĆ? 309
  
  15. Badania mediów internetowych, Andrzej Garapich 311
  16. Monitoring mediów społecznościowych, Jarosław Roszkowski 336
  
  Część IV. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 375
  
  17. Z technologią za pan brat, Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 377
  18. Jak współpracować z zespołem IT, Przemysław Tarczyński 388
  19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę), Maciej Wiktorowski 397
  20. Obsługa klienta w sieci, Michał Kasperczyk 410
  21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 428
  22. Marketing w start-upach, Marek Przystaś 441
  
  Bibliografia 454
  O Autorach 459
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
- 45%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

464

Kategoria

Marketing, reklama

ISBN-13

978-83-01-18626-5

Numer wydania

1

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

mobi - 15,02 MB
epub - 6,24 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

Redakcja: Jarosław Królewski, Paweł Sala
4.9 / 5 (11 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: multiformat
X W jednej cenie wszystkie dostępne formaty plików zabezpieczonych w ten sam sposób. Kup multiformat i nie zastanawiaj się czy plik będzie można otworzyć na Twoim urządzeniu! Szczegółowe informacje o plikach wchodzacych w skład multiformatu znajdują się w nawiasie.
(mobi ,
X Format mobi

Format mobi przeznaczony jest głównie dla urządzeń firmy Amazon typu Kindle Touch, Kindle Paperwhite czy Kindle Fire. Czytanie ebooków w tym formacie możliwe jest również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie firmy Amazon. Kindle mobi jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych Kindle mobi
epub
X Format ePub

Format jest oficjalnym standardem International Digital Publishing Forum (IDPF). Jest obsługiwany przez prawie wszystkie typy e-czytników poza czytnikami marki Kindle. Książki w formacie ePub można czytać również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie. ePub jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych ePub
)  
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

51,90

28,54

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Książka
E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi: – dlaczego
Content is The King; – czym jest marketing 3.0; – dokąd zmierzają
social media; – dlaczego
less is more; – jak dbać o klienta w sieci; – o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać; – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing; – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową; – jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie.
E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 11 )
10
1
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!