E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

24 ocen

Format:

epub, mobi, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

48,30  69,00

Format: epub, mobi

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 69,00 zł (-30%)

Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł  


48,30

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?


Rok wydania2016
Liczba stron464
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
ISBN-13978-83-01-18626-5
Numer wydania2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala    7
  
  Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND    9
  1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk    11
  2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński    18
  3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz     39
  4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech     64
  5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski     81
  6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda     104
  
  Część II SKŁADOWE SUKCESU    111
  7. Usability i User Experience Jarosław Królewski    113
  8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński     139
  9. E-mail marketing Paweł Sala    180
  10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota    222
  11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska     236
  12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska    248
  13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć     268
  14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska     283
  15. Copywriting Leszek Łuczyn    293
  16. Content marketing Barbara Stawarz     304
  17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech     320
  
  Część III JAK TO POLICZYĆ?    357
  18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich     359
  19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski    384
  20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski    422
  
  Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA     431
  21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski    433
  22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka     438
  23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś     459
  24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński     470
  25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski     479
  26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk     492
  27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk     510
  28. Marketing w start-upach Marek Przystaś     526
  
  Bibliografia    539
  
  O Autorach    544
RozwińZwiń