X

  Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 7
  
  Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 9
  1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 11
  2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 18
  3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 39
  4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 64
  5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 81
  6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda 104
  
  Część II SKŁADOWE SUKCESU 111
  7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 113
  8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 139
  9. E-mail marketing Paweł Sala 180
  10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 222
  11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 236
  12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 248
  13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 268
  14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 283
  15. Copywriting Leszek Łuczyn 293
  16. Content marketing Barbara Stawarz 304
  17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 320
  
  Część III JAK TO POLICZYĆ? 357
  18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 359
  19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 384
  20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 422
  
  Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 431
  21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 433
  22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 438
  23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 459
  24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 470
  25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 479
  26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 492
  27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 510
  28. Marketing w start-upach Marek Przystaś 526
  
  Bibliografia 539
  
  O Autorach 544
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
- 30%

SZCZEGÓŁY WYDANIA

Spis treści

Liczba stron

464

Kategoria

Marketing, reklama

ISBN-13

978-83-01-18626-5

Numer wydania

2

Język publikacji

polski

Rozmiary plików do pobrania

mobi - 15,02 MB
epub - 6,24 MB

Akceptowalne sposoby płatności

Karta kredytowa, przelew elektroniczny, płatny SMS

Informacja o sprzedawcy

Ravelo Sp. z o.o.

Redakcja: Jarosław Królewski, Paweł Sala
4.9 / 5 (11 głosów)
bookPrzeczytaj bezpłatny fragment slide
Wypożyczenie

Dostęp online przez aplikację myIBUK. Formaty plików: ibuk

X Format IBUK - ebook dostępny do wypożyczenia

- format książki elektronicznej
- bez instalowania oprogramowania, wystarczy przeglądarka internetowa oraz dostęp do Internetu,
- książka dostępna na Twojej półce w koncie myIBUK,
- dodatkowe funkcje: dodawanie notatek, tagów, zaznaczania fragmentów i cytatów,
- po pobraniu książka dostępna również bez dostępu do internetu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych IBUK »


od 4,92

Wypożycz teraz
Szybki zakup
Kup i pobierz. Formaty plików: multiformat
X W jednej cenie wszystkie dostępne formaty plików zabezpieczonych w ten sam sposób. Kup multiformat i nie zastanawiaj się czy plik będzie można otworzyć na Twoim urządzeniu! Szczegółowe informacje o plikach wchodzacych w skład multiformatu znajdują się w nawiasie.
(mobi ,
X Format mobi

Format mobi przeznaczony jest głównie dla urządzeń firmy Amazon typu Kindle Touch, Kindle Paperwhite czy Kindle Fire. Czytanie ebooków w tym formacie możliwe jest również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie firmy Amazon. Kindle mobi jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych Kindle mobi
epub
X Format ePub

Format jest oficjalnym standardem International Digital Publishing Forum (IDPF). Jest obsługiwany przez prawie wszystkie typy e-czytników poza czytnikami marki Kindle. Książki w formacie ePub można czytać również na innych urządzeniach elektronicznych wyposażonych w odpowiednie oprogramowanie. ePub jest formatem niestronicowanym co oznacza, że tekst płynnie dostosowuje się do wielkości ekranu dając użytkownikowi możliwość zmiany niektórych parametrów wyświetlania tekstu.

Więcej informacji o formacie i wymaganiach technicznych ePub
)  
X Znak wodny

Zabezpieczenie to zwane również potocznie watermarkiem. Zabezpieczenie nakłada się na pliki indywidualnie i niepowtarzalnie w sposób jawny i ukryty. Każdy zakupiony e-book/audiobook staje się unikatowy i pozwala na jednoznacznie określenie właściciela pliku w przypadku nieuprawnionego użytkowania polegającego np. na umieszczeniu ebooka w internetowych serwisach wymiany plików. Jest to rozwiązanie, które bez względu na system operacyjny nie wymaga od użytkowników zakupu ani instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania do odczytywania plików co czyni je bardzo wygodnym i popularnym.

Więcej informacji o zabezpieczeniu znakiem wodnym

51,90

36,33

Kup teraz
Kup na prezent »   

Opis

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?


Sprawd? nowy abonament - to si? op?aca!
Ebook dost?pny w abonamencie
Inne ebooki wydawcy Bestsellery w kategorii

Oceny użytkowników

Średnia ocena: ( 11 )
10
1
0
0
0
Oceń:  
Opinie użytkowników
Bądź pierwszy!