FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Znaleziono: 177 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

With the outbreak of the COVID-19 pandemic, the world came to a standstill. Scholars and policymakers dealing with the economic consequences of the pandemic quickly realised that returning to the pre-pandemic state was impossible—the global... więcej >

Logistyka, definiowana jako procesy związane z przepływami fizycznymi i informacyjnymi, od dawna pozostaje ważnym obszarem działania przedsiębiorstwa. Stanowiąc potencjalne źródło przewagi konkurencyjnej, jest interesującym obszarem do... więcej >

W monografii określono rodzaj, znaczenie i charakter oddziaływania barier logistycznych na międzynarodowe łańcuchy dostaw. Na podstawie przeprowadzonych badań sformułowano liczne wskazówki dla zarządzających przepływami logistycznymi w... więcej >

Przemiany gospodarcze i społeczne ostatnich dekad spowodowały zmianę w postrzeganiu przedsiębiorstw społecznych w Polsce, które przestały być synonimem spółdzielni socjalnych. Przedsiębiorstwa społeczne, pomimo specyficznego sposobu... więcej >

W dzisiejszym świecie pełnym niepewności, zmienności i złożoności kluczem do sukcesu jest skuteczne monitorowanie otoczenia biznesowego. Ta książka jest niezbędnym przewodnikiem dla praktyków biznesu, studentów i wykładowców, którzy... więcej >

Skrypt przynosi przede wszystkim informacje dotyczące: pojęcia i istoty samorządu, struktury samorządu terytorialnego, zadań jednostek samorządu terytorialnego, organów gminy, organów powiatu, organów województwa, wyborów do organów i... więcej >

W monografii przedstawiono miejsce i rolę polityki rachunkowości oraz możliwości stosowania jej instrumentów w procesie kształtowania obrazu jednostki gospodarczej. Omówiono politykę rachunkowości w zakresie wyceny aktywów i zobowiązań,... więcej >

Publikacja dotyczy stosunkowo nowego i niezbadanego w wystarczającym stopniu zagadnienia stosowania raportowania do kreowania wizerunku jednostki, w szczególności przez zarządzanie wrażeniem. Monografia zawiera naukowe i praktyczne wnioski... więcej >

Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się... więcej >

Celem monografii jest rozpoznanie możliwości posługiwania się narzędziami analizy ekonomicznej przy ocenie rentowności i płynności finansowej przedsiębiorstw w kontekście programów rozwojowych gospodarki. W warstwie empirycznej publikacji... więcej >

Sustainable food security is a pressing global challenge, requiring research and advocacy for both production and consumption practices. On one hand, the focus of research lies in the development of technologies and processes that enable the... więcej >

Raport (edycja druga, pierwsza była wydana w 2023 roku) składa się z trzech części. W części pierwszej wyodrębniono filary Polskiego Ładu, zidentyfikowano dla każdego z nich zmienne makroekonomiczne oraz przedstawiono kształtowanie się... więcej >

Znaleziono: 177 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: