Sprawdź podręczniki w wersji multimedialnej przygotowane przez międzynarodową redakcję firmy BC EDUKACJA Sp. z o.o. Publikacje są dostosowane do różnorodnych potrzeb czytelników oraz metod pracy. Idealne ebooki do pracy na kursach językowych, lektoratach, pracy w szkołach czy podczas samodzielnej nauki. Wydawnictwo BC Edukacja powstała w 2007 roku. Współpracując z niemieckim wydawnictwem „Cornelsen Verlag” opracowuje sprawdzone i rzetelne publikacje dla grona swoich klientów.
Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się robi... więcej >
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowe działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich... więcej >
Codziennie musimy podejmować decyzje. W wielu sprawach i w różnych sytuacjach. Niestety najczęściej dopiero później stwierdzamy, że mogliśmy być bardziej przewidujący…Książka pokazuje, że tak nie musi być. Prezentowane są w niej... więcej >
Akurat w samym środku konferencji prasowej zwołanej przez szefa policji komisarz Kluftinger odbiera dziwny telefon i staje się świadkiem morderstwa. Tak przynajmniej sądzi. „Koszmary wskutek spożywania zbyt tłustej pieczeni wieprzowej”... więcej >
W dzisiejszych czasach skuteczni menedżerowie wyrózniają się nie tylko zawodową wiedzą, ale przede wszystkim psychologicznie sprawnym i empatycznym stylem zarządzania. Psychologia w skutecznym zarządzaniu to poradnik dla wszystkich, którzy... więcej >
ZNAJOMY I INNE NIEPOKOJĄCE OPOWIADANIA to tytuł zbioru opowiadań wprowadzających czytelnika w stan niepokoju. Pozornie zwykłe wydarzenia z życia bohaterów, którymi są zwykli, współcześnie żyjący ludzie, przybierają nieoczekiwany,... więcej >
Hans-Gert Pöttering jest jedynym eurodeputowanym należącym do Parlamentu Europejskiego nieprzerwanie od czasu pierwszych wyborów bezpośrednich w roku 1979. Pełniąc funkcje kierownicze, m.in. jako przewodniczący frakcji Europejskiej Partii... więcej >
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb... więcej >
Mensing pisze o swoich poszukiwaniach sugestywnie i obrazowo. Opowiada o ostrożnym zbliżeniu trzech pokoleń, które z powodu zawirowań historycznych XX wieku zostały rozdzielone, a także o tym, w jaki sposób pielęgnuje się wspomnienia... więcej >
Seria: BC.edu BiznesChciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów,... więcej >
Niedzielne popołudnie. Dobry nastrój stopniowo cię opuszcza – czy to możliwe, że jutro znowu poniedziałek? Myśli krążą wokół czekających cię zadań: e-maile, telefony, spotkania… Lista staje się coraz dłuższa, a samopoczucie... więcej >
Seria: Praktyka (i teoria) biznesuNiniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby... więcej >