FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Aspra

Znaleziono: 401 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Książka dr. Tomasza Gackowskiego dotyczy nieznanych kontekstów polskich mediów i dziennikarzy Polski mniej znanej 1945-1989. Jest to szczególnie ważna praca, gdyż obok historycznej prezentuje także medioznawczą perspektywę dziejów... więcej >

Prezentowana książka przedstawia wybrane zagadnienia związane ze sprawowaniem przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej na tle szerszych procesów politycznych i społecznych zachodzących obecnie we Wspólnocie oraz powodujących nowe... więcej >

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe... więcej >

Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza... więcej >

Problematyka podjęta przez Autorkę […] wydaje się niezwykle ważna we współczesnej kulturze konwergencji, w której przecinają się media, kanały dystrybucji i produkcji treści, a więc także i ich konsumenci, producenci i prosumenci.... więcej >

Praca wpisuje się w polską dyskusję nad efektywnością procesu resocjalizacji skazanych. Dyskusję pełną emocji, oczekiwań społecznych i diametralnie różnych ocen. Autor - oficer, wychowawca służby penitencjarnej - przedstawia nam... więcej >

Media masowe stanowią we współczesnej Polsce siłę trudną do przecenienia. Czwarta władza (a w opinii niektórych obserwatorów polskiej sceny politycznej - nawet pierwsza) wydaje się być szczególnie predestynowana do tego celu. Nieco inna... więcej >

Autor poddał analizie fundamentalne problemy egzystencji ludzkiej. Z licznych badań wynika, iż człowiek w dalszym ciągu stanowi tajemnicę istnienia, stąd też tytuł monografii „o rozdrożach jego natury”. Profesor Zdzisław Kosyrz w... więcej >

Cechą charakterystyczną nowego trendu w polityce społecznej jest przeniesieni punktu ciężkości z socjalnych uprawnień jednostki na jej socjalne zobowiązania. Znajduje to odzwierciedlenie przede wszystkim w koncepcji aktywnej polityki rynku... więcej >

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w... więcej >

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe... więcej >

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe... więcej >

Znaleziono: 401 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia