Nauki o zarządzaniu 2(15) 2013

Nauki o zarządzaniu 2(15) 2013

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

Zapraszamy do lektury kolejnego numeru naszego periodyku. Znaczną jego część stanowią pozycje dotyczące zarządzania marketingowego.


Poszukując skutecznych metod i sposobów działań marketingowych, autorzy przedstawiają koncepcje i rozwiązania oparte na przeprowadzonych badaniach z uwzględnieniem implikacji praktycznych.


Liczba stron166
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  
  Zbigniew Antczak, Proces uczenia w organizacji (rozważania eksploracyjno-semantyczne)     9
  Renata Brajer-Marczak, Procesy jako składnik potencjału organizacyjnego w doskonaleniu systemu zarządzania jakością     22
  Dorota Buchnowska, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych     36
  Magdalena Daszkiewicz, Wizerunek wewnętrzny w tworzeniu silnej marki kraju     51
  Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Wiedza jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw     62
  Gabriela Majchrowska, Kamil Tomkiewicz, Wycena kapitału ludzkiego – na przykładzie Grupy Kapitałowej Comarch S.A     73
  Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Korzystanie przez studentów z usług gastronomicznych w kontekście stylów życia w świetle wybranych wyników badań ankietowych     86
  Alicja Anna Poślednik, Warunki wdrożenia CRM w przedsiębiorstwach     99
  Sylwia Przytuła, Etnocentryzm indywidualny i organizacyjny w filiach zagranicznych korporacji w Polsce − wyniki badań     115
  Marta Wincewicz-Bosy, Organizacja przepływów produktów roślinnych gospodarstw końskich     134
  Ryszard Żabiński, Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku medialnym     151
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia