Specjalne potrzeby edukacyjne. Wskazówki dla nauczyciela

Specjalne potrzeby edukacyjne. Wskazówki dla nauczyciela

1 ocena

Format:

ibuk

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em.
Brak wydruku.

17,45

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Czy masz kłopoty z identyfikacją i wsparciem dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Twojej klasie?


Jeśli potrzebujesz wsparcia w rozpoznawaniu, rozumieniu i wspomaganiu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – ta książka jest dla Ciebie.
Znajdziesz w niej omówienie siedmiu typów SPE wraz z:
– praktycznymi wskazówkami, jak pracować z uczniem,
– radami doświadczonych praktyków,
– pytaniami sprawdzającymi,
– zagadnieniami do przemyślenia.


Opisy przypadków uczniów z:
– zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD),
– zaburzeniami w rozwoju społeczno-emocjonalnym i zaburzeniami zachowania,
– dysleksją,
– dyspraksją,
– zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
– niepełnosprawnością słuchową,
– niepełnosprawnością wzrokową.


Jenny Thompson jest starszym wykładowcą pedagogiki na University od Derby i koordynatorem do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych na uniwersyteckim Wydziale Pedagogiki. Jest także doświadczonym nauczycielem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.


Liczba stron128
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieJolanta Bartosik
ISBN-13978-83-01-17367-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  O autorce VI
  Podziękowania VI
  Wstęp VII
  
  Rozdział. Historia pojęcia specjalnych potrzeb edukacyjnych i modele niepełnosprawności     1
  Rozdział 2. Rozpoznawanie specjalnych potrzeb edukacyjnych i rola koordynatora do spraw SPE     13
  Rozdział 3. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi – ADHD     23
  Rozdział 4. Trudności w rozwoju społeczno-emocjonalnym i zaburzenia zachowania     39
  Rozdział 5. Dysleksja     51
  Rozdział 6. Dyspraksja     67
  Rozdział 7. Zaburzenia ze spektrum autyzmu     79
  Rozdział 8. Niepełnosprawność słuchowa     95
  Rozdział 9. Niepełnosprawność wzrokowa     103
  
  Słowniczek     113
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia