Wychowanie fizyczne - metodyka nauczania i aplikacje. Jak pisać programy autorskie z wychowania fizycznego

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

16,07

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

6,15

Wypożycz na 24h i opłać sms-em

16,07

cena zawiera podatek VAT

ZAPŁAĆ SMS-EM

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Efektywna praca nauczyciela wymaga ciągłego dokształcania, w szczególności
dokształcania metodycznego. Wiedza metodyczna nieustannie przyrasta. Wiąże się
to nie tylko z badaniami bezpośrednio związanymi z tą dziedziną, ale także z rozwojem różnych dyscyplin naukowych. Poza tym, że na bieżąco są tworzone i weryfikowane nowe środki oddziaływań, istnieje także konieczność modyfikacji starszych aplikacji. Wynika ona m.in. z przyrostu wiedzy w innych dyscyplinach. Coraz więcej wiemy np. o mechanizmach i strategiach nauczania ruchu, uwarunkowaniach rozwoju zdolności motorycznych, psychologicznych skutkach oddziaływania niektórymi środkami, fizjologicznych reakcjach na wysiłek fizyczny itp. Stąd też rozwój wiedzy metodycznej wyznaczony jest przez różne czynniki. Do rozwoju zagadnień z zakresu metodyki niezbędny jest jeszcze jeden czynnik: ich bieżąca weryfikacja w obszarze praktyki wychowania fizycznego. Opinie nauczycieli-praktyków stanowią tu kluczowy element. Są one swoistym wskaźnikiem powodzenia niektórych aplikacji metodycznych. Oddając do rąk Państwa tę pracę, wyrażamy nadzieję, że pobudzi ona do twórczej refleksji oraz wymiany poglądów na temat różnych aspektów metodyki nauczania wychowania fizycznego. W pracy znajdziecie Państwo opracowania znanych polskich badaczy kultury fizycznej, w tym metodyki wychowania fizycznego oraz przykładowe konspekty lekcji.


Janusz Kwieciński, Maciej Tomczak (fragment wstępu)


Liczba stron136
WydawcaWydawnictwo PWSZ w Koninie
ISBN-13978-83-88335-93-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyRavelo Sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP     5
  
  Wiesław Osiński, Kto odpowiada za kulturę fizyczną w Polsce     7
  
  Michał Bronikowski, Wychowanie fizyczne może być ciekawe – najnowsze trendy w metodyce wychowania fizycznego     13
  
  Iwona Hudańska, Aktywność fizyczna uczniów w szkole w opinii nauczycieli wychowania fizycznego z powiatów kolskiego, konińskiego, słupeckiego i tureckiego – wyniki badań     21
  
  Karolina Waliszewska, Adam Kantanista, Janusz Kwieciński, Edyta Bielik, Precyzowanie celów i tematu oraz przykłady konspektów lekcji wychowania fizycznego     41
  – Konspekt lekcji: Rozwijamy sprawność fizyczną z zastosowaniem umiejętności samoobrony – uczymy się padu w tył     45
  – Konspekt lekcji: Doskonalimy koordynację ruchową oraz umiejętności techniki piłki nożnej     51
  – Konspekt lekcji: Wędrujemy po Polsce     55
  – Konspekt lekcji: Doskonalimy poruszanie się po boisku i odbicia sposobem oburącz dolnym     63
  – Konspekt lekcji: Doskonalimy kozłowanie prawą i lewą ręką oraz podania i chwyty w koszykówce     67
  – Konspekt lekcji: Rozwijamy kreatywność z wykorzystaniem elementów piłki nożnej w połączeniu z muzyką     71
  – Konspekt lekcji: Wykonujemy ćwiczenia zwinnościowo-akrobatyczne     75
  
  Michał Bronikowski, Adam Kantanista, Renata Śleboda, Jak pisać programy autorskie z wychowania fizycznego     81
RozwińZwiń
W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia