Współpraca działu sprzedaży i marketingu

-25%

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,18  14,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

11,1814,90

cena referencyjna

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.


Rok wydania2013
Liczba stron8
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWiedza i Praktyka
ISBN-13978-83-7677-343-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

Informacja o cookies
Strona ibuk.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych.
Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia