Współpraca działu sprzedaży i marketingu

-45%

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

8,20  14,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

8,2014,90

cena zawiera podatek VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 19,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.


Rok wydania2013
Liczba stron8
WydawcaWiedza i Praktyka
ISBN-13978-83-7677-343-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

EBOOKI WYDAWCY


PayPo - Promocja!

Ciekawe propozycje

W celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, nasz portal internetowy wykorzystuje informacje przechowywane w przeglądarce internetowej w formie tzw. „cookies”. Poruszając się po naszej stronie internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas „cookies”. Informacje o przechowywaniu „cookies”, warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w Regulaminie.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia